Quote from Guest on 10 January 2015, 12:49Har precis köpt en Garmin 620 och därmed gått från att ha min träning på Garmin training center (och här på funbeat) till att regga konto på Garmin connect. Är det någon som vet hur jag gör för att föra över all data från TC till GC?
Har precis köpt en Garmin 620 och därmed gått från att ha min träning på Garmin training center (och här på funbeat) till att regga konto på Garmin connect. Är det någon som vet hur jag gör för att föra över all data från TC till GC?
Quote from Funbeat user on 10 January 2015, 12:59Hej,
Jag körde denna variant, finns bara på engelska men hoppas att det är ok.http://support.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId={b9d398e0-02b2-11de-515b-000000000000}
Hej,
Jag körde denna variant, finns bara på engelska men hoppas att det är ok.
http://support.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId={b9d398e0-02b2-11de-515b-000000000000}
Quote from Funbeat user on 11 January 2015, 00:38Tack för tips. Får det dock inte att funka 🙁
Tack för tips. Får det dock inte att funka 🙁
Quote from Funbeat user on 11 January 2015, 03:44Med en så detaljerad steg för steg beskrivning, så kanske du kan tala om vilket som inte funkar?
Med en så detaljerad steg för steg beskrivning, så kanske du kan tala om vilket som inte funkar?
Quote from Funbeat user on 11 January 2015, 13:20Jag har problem med att läsa in datan. När jag väl fick in den säger har sträckorna jag sprungit försvunnit. Då kan tex ett pass på 2 timmar ligga där och jag har sprungit 0.1 km. Det kan möjligtvis vara pga begränsningen på filstorleken. Men när jag har
Jag har problem med att läsa in datan. När jag väl fick in den säger har sträckorna jag sprungit försvunnit. Då kan tex ett pass på 2 timmar ligga där och jag har sprungit 0.1 km. Det kan möjligtvis vara pga begränsningen på filstorleken. Men när jag har
Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 18:52Jag för över mina filer med hjälp av Garmin Express.
Jag för över mina filer med hjälp av Garmin Express.
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 17:02Jag använder också Garmin Express
Jag använder också Garmin Express
Quote from Funbeat user on 26 January 2015, 11:33Jag har alltså inga problem att få över datan som jag få nu utan det är den gamla datan jag skulle vilja föra över till Garmin connect. Hittar någon ett smidigt sätt att göra det blir jag lyckligt. Som det är nu känns det dock som jag för börja på ny kula
Jag har alltså inga problem att få över datan som jag få nu utan det är den gamla datan jag skulle vilja föra över till Garmin connect. Hittar någon ett smidigt sätt att göra det blir jag lyckligt. Som det är nu känns det dock som jag för börja på ny kula