Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har haft importering av pass från Suunto movescount, men nu har jag gått över till "Suunto App". Går det att få import av passen därifrån?

jag tror inte det är på plats idag. Suunto App och Movescount app inte prata med varandra så jag tror inte Funbeat har uppkoppling till Suunto App.

men jag läste bara snabbt att du både kunna få suunto app och movescount online (ej appen) att prata med

Om jag fattar rätt så rekommenderar de att synka klockan mot movescount via datorn. Inte så smidigt...

Kanske läge att överge funbeat till sist.

För oss med ambit2 har vi ingen val.

Enda sätt att sync är med sladd till dator 😉

Blåtandssync var typ enda anledningen till att jag köpte en ny gps-klocka. 🙂

Som sagt, det vore ju intressant att veta om Funbeat planerar att stödja Suunto App! Helst till och med innan man byter från "Movescount" till "Suunto App"!

Någon på Funbeat/PaceUP som kan berätta om det finns sådana planer?

De vill att man maila de om man vill har snabb svar.

Eftersom jag har fått en Spartan Sport och använda Suunto App för denna klocka har jag nu skickat ett mejl till både info@funbeat och support@funbeat om de har tänkte att koppla Funbeat med Suunto App.

har testat att export as FIT file och import till

Hej på er!

I dagsläget stödjer paceUP! bara Garmin Connect, men det är vår ambition att bygga ut detta till alla stora enhetsleverantörer. Vi har identifierat en lösning och jobbar nu med implementeringen, men räkna med att det tar i alla fall fram till