Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tidigare laddade jag in till Garmin Connect och sparade sedan i tcx som jag läste in till funbeat.
Efter det Garmin uppdaterade till Garmin Express så får jag inte överföringen från klockan Forerunner 310XT att fungera.
Skickat till Garmin support men in

Ring Garmin support. De ger ofta usla svar på mail.

Vad får du för fel?

Felet är att den inte registrerar det som ska överföras.

Jo jo, det förstår jag. Vad får du för felmeddelanden? Hur visas det i Garmin Express?

Har du kollat in garminforumet för express? Jag löste mitt express fr610 problem med hjälp därifrån. Något i klpckan låg kvar och skvalpade. Master reset fick igång det.
Det finns en hel del trådar om 310xt också.
https://forums.garmin.com/forumdisplay.ph

Har haft samma problem sen jag gick över till Garmin Express. Nu ikväll testade jag desperat att köra Garmin Express som administratör och efter det lyckades den synka mina pass.

Min 910XT slutar synca med Garmin Express efter ca 10% av synkningen. Har fungerat klockrent tills för några dagar sedan. Hittar ingen lösning i Garmin forum och det hjälper inte att köra som admin. Några förslag?

När jag haft så med andra Garmin-klockor är det nått korrupt pass som ligger i historyn, men har aldrig haft det problemet med 910xt, kolla typ C:ProgramDataGarminLogs under Express eller CoreServices ifall du får nått felmeddelande i loggarna där.