Quote from Guest on 9 April 2008, 10:44Nu släpps äntligen möjligheten att importera träning direkt från Garmins träningsklockor. Själv har jag en Forerunner 305:a. Gissa om det är grymt att med bara några klick föra över kartdata, pulsdata mm rakt in i FunBeat!
Funktionerna för att importera
Nu släpps äntligen möjligheten att importera träning direkt från Garmins träningsklockor. Själv har jag en Forerunner 305:a. Gissa om det är grymt att med bara några klick föra över kartdata, pulsdata mm rakt in i FunBeat!
Funktionerna för att importera
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 10:54Grymt coolt!! 🙂
Grymt coolt!! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 10:56Kanonfunktion.
Kommer det motsvarande funktion för Polars klockor?
Kanonfunktion.
Kommer det motsvarande funktion för Polars klockor?
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 10:58COOLT! Ännu en andledning till att köpa Edge 705... 😀
COOLT! Ännu en andledning till att köpa Edge 705... 😀
Quote from Therese Linner on 9 April 2008, 10:58Olle, du får mig än mer sugen att köpa en GF 405... Tror du den också kommer funka?
Olle, du får mig än mer sugen att köpa en GF 405... Tror du den också kommer funka?
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:05Ja, det bör funka med 405. Kan ej garantera det dock. Vi får nog snart en rapport från någon som provat!
Ja, det bör funka med 405. Kan ej garantera det dock. Vi får nog snart en rapport från någon som provat!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:12(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:25Bannat också... Nu MÅSTE jag ju köpa den där Forerunnern jag suktat efter så länge.
Bannat också... Nu MÅSTE jag ju köpa den där Forerunnern jag suktat efter så länge.
Quote from Jan Lundquist on 9 April 2008, 11:37Nu börjar t o m jag se nyttan med en pulsklocka 🙂
Nu börjar t o m jag se nyttan med en pulsklocka 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:46Har en 205:a, alltså GPS men utan puls. Hoppas det kommer funka!
Har en 205:a, alltså GPS men utan puls. Hoppas det kommer funka!