Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:52Ännu mer att handla alltså...
Ännu mer att handla alltså...
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 12:53Nu har jag testat - det funkade ju helt otroligt smidigt!!!! Är alldeles särskild förtjust i möjligheten att se momentanhastigheten etc., det har jag saknat i TC nämligen. WOW!!! Olle du är bäst, bäst, bäst, bäst (t+) (L)
Nu har jag testat - det funkade ju helt otroligt smidigt!!!! Är alldeles särskild förtjust i möjligheten att se momentanhastigheten etc., det har jag saknat i TC nämligen. WOW!!! Olle du är bäst, bäst, bäst, bäst (t+) (L)
Quote from Andreas Björklund on 9 April 2008, 13:17Strålande! Men nu hoppas jag givetvis på att Suuntoägare får samma möjlighet någon gång i framtiden.. 😉
Strålande! Men nu hoppas jag givetvis på att Suuntoägare får samma möjlighet någon gång i framtiden.. 😉
Quote from Peter Eriksson on 9 April 2008, 13:42FRWD-ägare vill också ha den funktionen...
FRWD-ägare vill också ha den funktionen...
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 15:26Tjusigt!
Tjusigt!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 17:27Så grymt! (H:)
Jag har inte fört över så mycket data från 305:an till datorn på sista tiden eftersom jag ändå reggar träningen här, men det ska det bli ändring på nu.
Så grymt! (H:)
Jag har inte fört över så mycket data från 305:an till datorn på sista tiden eftersom jag ändå reggar träningen här, men det ska det bli ändring på nu.
Quote from j sollerman on 9 April 2008, 19:29nu måste jag ju köpa en edge =)
nu måste jag ju köpa en edge =)
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 19:29HURRA, HURRA, HURRA, HURRA - en hyllning till Olle! (t+)
HURRA, HURRA, HURRA, HURRA - en hyllning till Olle! (t+)
Quote from Mats Andersson on 9 April 2008, 20:22Coolt!! Skall testas!
Coolt!! Skall testas!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:39Polarn, jag har polar 😉
Hoppas att detta inte sänker hastigheten.
Polarn, jag har polar 😉
Hoppas att detta inte sänker hastigheten.