Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 14:50Tack Olle och Funbeat. Jag har försökt logga tider på jogg.se tidigare men irriterat mig på att jag manuellt måste peta in sträckor och tider. Det här vär perfekt, men som du säger är det svårt att hitta till detaljerna för ett visst pass. Jag litar på at
Tack Olle och Funbeat. Jag har försökt logga tider på jogg.se tidigare men irriterat mig på att jag manuellt måste peta in sträckor och tider. Det här vär perfekt, men som du säger är det svårt att hitta till detaljerna för ett visst pass. Jag litar på at
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 15:54Jepp - Polar! BILD:http://kattforum.se/images/smiles/mistlsmile.gif
Jepp - Polar! BILD:http://kattforum.se/images/smiles/mistlsmile.gif
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 16:33600 med power.
600 med power.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 21:22Nu har jag provat den nya funktionen! Helt suveränt! TACKAR!!! (t+)
Nu har jag provat den nya funktionen! Helt suveränt! TACKAR!!! (t+)
Quote from Lars Mörrby on 11 April 2008, 22:17Kartorna blev ok, men jag kan inte se några pulskurvor. Kan det bero på att det är är en FR301:a??
Kartorna blev ok, men jag kan inte se några pulskurvor. Kan det bero på att det är är en FR301:a??
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2008, 22:33Känn med fingret mot en pulsåder - du kanske inte lever!
Känn med fingret mot en pulsåder - du kanske inte lever!
Quote from Mats Andersson on 11 April 2008, 22:40Börje - har du nån länk där man kan kolla på din runda?
Börje - har du nån länk där man kan kolla på din runda?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 22:58Börje - jag klickade på kommentaren om rundan i din kalender och såg pulsen!
Börje - jag klickade på kommentaren om rundan i din kalender och såg pulsen!
Quote from Lars Mörrby on 12 April 2008, 07:52Tack - där hittade jag en puslkurva, men jag måste varit döds snabb, tör när jag försöker få fram tempot så får jag ingen kurva men det står "infinity" på skalan till höger. Jag måste experimentera vidare. Det här är ju skitkul!!!
Tack - där hittade jag en puslkurva, men jag måste varit döds snabb, tör när jag försöker få fram tempot så får jag ingen kurva men det står "infinity" på skalan till höger. Jag måste experimentera vidare. Det här är ju skitkul!!!
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 09:52Grymt bra funktion! Går det att ordna så man ser rundan i en karta samtidigt med kurvorna och får en markör på kartan när man pekar på en punkt på en kurva?
Grymt bra funktion! Går det att ordna så man ser rundan i en karta samtidigt med kurvorna och får en markör på kartan när man pekar på en punkt på en kurva?