Quote from Guest on 14 September 2010, 09:09Senaste tiden har inte senaste passet funnits med i listan på de pass som kommer upp på importen här på FB. Det har löst sig genom att avbryta och göra om det, utan att rycka ut ANT pinnen eller att slå av och på klockan.
Igår och idag är det dock värre.
Senaste tiden har inte senaste passet funnits med i listan på de pass som kommer upp på importen här på FB. Det har löst sig genom att avbryta och göra om det, utan att rycka ut ANT pinnen eller att slå av och på klockan.
Igår och idag är det dock värre.
Quote from Camilla Höög on 14 September 2010, 09:19Testa att installera om ANT Agenten.
Testa att installera om ANT Agenten.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 13:50Sagt och gjort men det hälpte inte. I FB ser det ut som om senaste rundan gjordes 01 sep. Men i klockan syns några till.
Sagt och gjort men det hälpte inte. I FB ser det ut som om senaste rundan gjordes 01 sep. Men i klockan syns några till.
Quote from Camilla Höög on 14 September 2010, 14:45Jag skulle först fokusera på att få allt att funka i Garmin Connect eftersom synken där går automatiskt och inte blandar in några tredjepartsprodukter.
Får du samma problem med Garmin Connect på olika datorer?
Jag skulle först fokusera på att få allt att funka i Garmin Connect eftersom synken där går automatiskt och inte blandar in några tredjepartsprodukter.
Får du samma problem med Garmin Connect på olika datorer?
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 16:15Jag hade problem för ett tag sen, vi är två användare av klockan och har två konton på datorn. Efter det att vi alltid sett till att avsluta ANT-programmet och ta bort stickan efter överföring har det funkat problemfritt.
Jag hade problem för ett tag sen, vi är två användare av klockan och har två konton på datorn. Efter det att vi alltid sett till att avsluta ANT-programmet och ta bort stickan efter överföring har det funkat problemfritt.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 17:07Överför den passen från klockan till datorn? Vad säger klockan och ANT-agenten när du har ett nytt pass i klockan - kommer "överför data" upp på klockan som vanligt osv?
Du kan kolla om alla pass verkligen överförts till datorn - de ska ligga i mappen C:U
Överför den passen från klockan till datorn? Vad säger klockan och ANT-agenten när du har ett nytt pass i klockan - kommer "överför data" upp på klockan som vanligt osv?
Du kan kolla om alla pass verkligen överförts till datorn - de ska ligga i mappen C:U
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 17:30min 310:a laddar inte över till FB om inte ANT är inkopplad trots att jag inte har överföring till connect eller traningcenter.
Varför den inte lämnar info trots kontakt utan ANT vet jag inte
min 310:a laddar inte över till FB om inte ANT är inkopplad trots att jag inte har överföring till connect eller traningcenter.
Varför den inte lämnar info trots kontakt utan ANT vet jag inte
Quote from Camilla Höög on 14 September 2010, 20:44ANT-stickan är klockan när du synkar mot Funbeat, dvs. du synkar inte direkt mot klockan utan mot ANT-stickan.
ANT-stickan är klockan när du synkar mot Funbeat, dvs. du synkar inte direkt mot klockan utan mot ANT-stickan.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 23:09Nja, ANT stickan har faktiskt ingen funktion efter att passet överförts från klockan till en katalog lokalt på datorn. När man sedan överför till funbeat letar Garmin Communicator i den katalogen.
Nja, ANT stickan har faktiskt ingen funktion efter att passet överförts från klockan till en katalog lokalt på datorn. När man sedan överför till funbeat letar Garmin Communicator i den katalogen.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 11:57Jag plockade bort en massa gamla pass i biblioteket. Nu ramlar nästan alla in som de skall. Dvs. alla utan just passet 13 sep som vägrar. Jag testade ett nytt dummypass för idag och det kom också in.
Så på något vis är just ett pass korrupt och vägrar. Ä
Jag plockade bort en massa gamla pass i biblioteket. Nu ramlar nästan alla in som de skall. Dvs. alla utan just passet 13 sep som vägrar. Jag testade ett nytt dummypass för idag och det kom också in.
Så på något vis är just ett pass korrupt och vägrar. Ä