Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 20:17Har du inte testat SportTracks ? Mycket bättre än FB. Funkar bra som träningsdagbok.
Har du inte testat SportTracks ? Mycket bättre än FB. Funkar bra som träningsdagbok.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 15:22Jag gillar att ha allt samlat på ett ställe. Och då menar jag även diskussioner, etc.
Jag gillar att ha allt samlat på ett ställe. Och då menar jag även diskussioner, etc.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 21:58Jag har inga problem, men kan inte hitta bilioteket där ANT agenten lägger alla filer, är uppe i 3500kb, det tar lite tid så att säga.
Kör Vista!
Jag har inga problem, men kan inte hitta bilioteket där ANT agenten lägger alla filer, är uppe i 3500kb, det tar lite tid så att säga.
Kör Vista!
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:18Patrik: Du kan behöva konfigurera aå att Explorer/Utforskaren (eller vad den heter på svenska) visar alla kataloger. Dvs gömda och kanske också skyddade kataloger.
Jag är dock lite tveksam till att helt brutalt ta bort filer i kataloger. Jag ser exempelv
Patrik: Du kan behöva konfigurera aå att Explorer/Utforskaren (eller vad den heter på svenska) visar alla kataloger. Dvs gömda och kanske också skyddade kataloger.
Jag är dock lite tveksam till att helt brutalt ta bort filer i kataloger. Jag ser exempelv
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 09:23FWIW, hittade denna:
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=1296
FWIW, hittade denna:
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=1296
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:25Tibor: Vill du ha kvar filerna så är det väl bara att flytta dem någonannanstans istället för att ta bort dem?
Tibor: Vill du ha kvar filerna så är det väl bara att flytta dem någonannanstans istället för att ta bort dem?
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 12:25Staffan: Jepp, jag kan flytta på filerna. Men vem vet hur programvaran funkar? Den har "status" spritt på två ställen: Varje pass som två filer i två olika kataloger. Säg att jag flyttar en av dessa två nån annanstans, och sen startar agenten. Frågan nu ä
Staffan: Jepp, jag kan flytta på filerna. Men vem vet hur programvaran funkar? Den har "status" spritt på två ställen: Varje pass som två filer i två olika kataloger. Säg att jag flyttar en av dessa två nån annanstans, och sen startar agenten. Frågan nu ä
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 12:50Ja, det finns filer på 2 ställen. Det beror på att klockan internt använder garmins nya format, som är fit-filer, medan ANT agenten också översätter till det gamla formatet, tcx-filer, som är kompatibelt med många existerande program och websiter.
Det fin
Ja, det finns filer på 2 ställen. Det beror på att klockan internt använder garmins nya format, som är fit-filer, medan ANT agenten också översätter till det gamla formatet, tcx-filer, som är kompatibelt med många existerande program och websiter.
Det fin
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 22:17Kanon, tack Tibor!
46MB väck 😀Dolda filer (t-), man måste visst vara en hacker för att klara tekniken idag :@
Kanon, tack Tibor!
46MB väck 😀
Dolda filer (t-), man måste visst vara en hacker för att klara tekniken idag :@