Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatInaktuella mål
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag misstänker att detta har nämnts innan, men när jag sökte, så dök ingenting som verkade behandla ämnet upp i min resultatlista, så jag gör en ny tråd i alla fall. 🙂

Varför listas inaktuella mål bland "Personliga mål"? Kan man inte bara visa aktuella

Menar du under "Min träning"-fliken och sen under "Mina mpl"-fliken? Jag har bara aktuella mål där, gamla mål flyttas till fliken "Tidigare mål".

Nä, jag menar boxen man kan addera till sin startsida som visar hastighetsmätarna.

Aha nej den har jag ingen koll på.

Fast jo,,,,jag har ju den (du menar de halvcirkelformade?) på Översikt under Min träning och jag har inga inaktuella mål där.

Nä. Då har man inte det problemet. 😉

Har också inaktuella mål, dvs mål som inte startat ännu.
En del står på att de är inaktuella men en del kommer upp som mätare och ser istället jättekonstiga ut, pilen står på 0 och så är det grönt även under halvcirkeln!

Fattar inte varför de blir olika

Kan vara så. Det viktiga som jag ser det är att de inte fungerar ordentligt.

Jag har en halvcirkel som är för hela året och en som summeras veckovis och båda funkar.
Men det kanske är skillnad om man har dem på sin startsida eller om man har den på sin träningssida?

Jag har ju alltså mina ligger på "Min träning",,,på fliken "Över

JS, kan du ge ett exempel, och vilka datum du har på det målet.

Om jag får gissa: Jag antar det är tex Volym v . 27 och start för målet som avses.
Dvs du har ett mål men datumet har inte börjat gälla ännu.
Själv har jag valt att ha ett mål med "veckonum

12