Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 19:56Håkan: Ja, det stämmer. Kan man sätta upp mål med en 10% volymökning varje vecka? Jag hade för mig att Funbeat inte är så smart?
Hursomhelst, så förstår jag inte varför man inte kan gömma det som är orelevant information. Jag ser det här som en bugg oc
Håkan: Ja, det stämmer. Kan man sätta upp mål med en 10% volymökning varje vecka? Jag hade för mig att Funbeat inte är så smart?
Hursomhelst, så förstår jag inte varför man inte kan gömma det som är orelevant information. Jag ser det här som en bugg oc
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 20:04Kom just på det du skriver. Det var då jag fick samma problem som du nu har. När man vill ha olika mål i olika veckor, tex vid periodisering eller volymökning. Jag gav upp eftersom jag fick samma problem som du 🙁
Strunta alltså i min förklaring ovan och
Kom just på det du skriver. Det var då jag fick samma problem som du nu har. När man vill ha olika mål i olika veckor, tex vid periodisering eller volymökning. Jag gav upp eftersom jag fick samma problem som du 🙁
Strunta alltså i min förklaring ovan och
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 20:12Tack för att du försökte hjälpa mig i alla fall! 🙂
Tack för att du försökte hjälpa mig i alla fall! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 13:18Jag hade ett liknande problem och upptäckte när jag gick in på det målet att slutdatumet var 2012 istället för 2011. När jag lagt in korekt slutdatum var problemet borta.:-)
Jag hade ett liknande problem och upptäckte när jag gick in på det målet att slutdatumet var 2012 istället för 2011. När jag lagt in korekt slutdatum var problemet borta.:-)
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 13:38Nä. Jag hade lagt in rätt datum. Jag har tagit bort dem nu och ändrat nuvarande mål till nästa vecka när det är dags i stället. Orkar inte hålla på och fiffla med buggar.
Nä. Jag hade lagt in rätt datum. Jag har tagit bort dem nu och ändrat nuvarande mål till nästa vecka när det är dags i stället. Orkar inte hålla på och fiffla med buggar.