Quote from Guest on 12 October 2010, 16:10Inte riktigt löpning, men kanske nästan? 😉
Tänkte prova på ett pass IW, men skulle gärna vilja höra lite synpunkter från folk som faktiskt testat det hela.
Är det kul? Svårt? Krångligt? Jobbigt? Kan man kombinera med andra pass?
Berätta gärna er uppleve
Inte riktigt löpning, men kanske nästan? 😉
Tänkte prova på ett pass IW, men skulle gärna vilja höra lite synpunkter från folk som faktiskt testat det hela.
Är det kul? Svårt? Krångligt? Jobbigt? Kan man kombinera med andra pass?
Berätta gärna er uppleve
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 16:20Vadå? Gå inomhus?
Vadå? Gå inomhus?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:26IW är (om jag förstår det rätt) ung. som spinning fast på crosstrainers. Mindre skadorisk än löpband. Finns som gruppträning på många gym.
Någon som provat?
IW är (om jag förstår det rätt) ung. som spinning fast på crosstrainers. Mindre skadorisk än löpband. Finns som gruppträning på många gym.
Någon som provat?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:59? Jag går nästan alltid inomhus.
Det nya här verkar vara att man ger det ett engelskt namn. Och det gör det förstås mycket häftigare!
? Jag går nästan alltid inomhus.
Det nya här verkar vara att man ger det ett engelskt namn. Och det gör det förstås mycket häftigare!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 18:02Jag har provat, det är gruppträning på crosstrainer. Jag var skeptisk men det kan bli precis hur jobbigt som helst och var roligare än vad jag trodde. Det finns inte på mitt gym, annars skulle jag absolut kunna tänka mig att köra något pass då och då som
Jag har provat, det är gruppträning på crosstrainer. Jag var skeptisk men det kan bli precis hur jobbigt som helst och var roligare än vad jag trodde. Det finns inte på mitt gym, annars skulle jag absolut kunna tänka mig att köra något pass då och då som
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 20:58En gång bodde jag några dagar hos en familj i Knoxville, Tennessee. På lördagarna åkte de till den lokala shopping-mallen som var enorm och gick i 45 min som träning innan affärerna öppnade. Träningen kombinerades således med "window-shopping".
En gång bodde jag några dagar hos en familj i Knoxville, Tennessee. På lördagarna åkte de till den lokala shopping-mallen som var enorm och gick i 45 min som träning innan affärerna öppnade. Träningen kombinerades således med "window-shopping".
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 23:01Eva: tack för att du delade med dig, då vet jag att man kan lägga det på en bra nivå och orka med.
Någon annan som vill dela med sig av sina erfarenheter? Hur är det att kombinera det med Core eller Body Pump-liknande klasser?
(Diskussioner om varför de
Eva: tack för att du delade med dig, då vet jag att man kan lägga det på en bra nivå och orka med.
Någon annan som vill dela med sig av sina erfarenheter? Hur är det att kombinera det med Core eller Body Pump-liknande klasser?
(Diskussioner om varför de