Quote from Guest on 1 May 2009, 14:06Hur skall man träna sista veckan inför Göteborgs varvet? Hade tänkt springa ett långpass på lördagen en vecka innan. Två lätta pass måndag och onsdag samma vecka som varvet går. Är det ett bra upplägg eller blir långpasset för nära Göteborgs varvet?
Hur skall man träna sista veckan inför Göteborgs varvet? Hade tänkt springa ett långpass på lördagen en vecka innan. Två lätta pass måndag och onsdag samma vecka som varvet går. Är det ett bra upplägg eller blir långpasset för nära Göteborgs varvet?
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 14:16Jag är ingen expert, men jag tänker springa 2 mil nu på söndag och därefter hålla mig till kortare snabbare pass typ fartlek, intervall och snabbdistans. Det är antagligen väldigt individuellt vad som fungerar bäst.
Jag är ingen expert, men jag tänker springa 2 mil nu på söndag och därefter hålla mig till kortare snabbare pass typ fartlek, intervall och snabbdistans. Det är antagligen väldigt individuellt vad som fungerar bäst.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 15:05Mitt senaste långpass sprang jag i februari. Återstår att se om det var en lyckad uppladdning... 😉 Hoppas på pers i alla fall.
Mitt senaste långpass sprang jag i februari. Återstår att se om det var en lyckad uppladdning... 😉 Hoppas på pers i alla fall.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 15:24Sprang mitt sista långpass idag. Kör lite kortare och snabbare pass nästa vecka och bara ett lätt och kort i början av GV-veckan. Är lite nybörjare och tänker att det upplägget ska ge fräscha ben till den 16.
Sprang mitt sista långpass idag. Kör lite kortare och snabbare pass nästa vecka och bara ett lätt och kort i början av GV-veckan. Är lite nybörjare och tänker att det upplägget ska ge fräscha ben till den 16.
Quote from Catharina Brattlin on 1 May 2009, 15:32Jag sprang mitt sista långa långpass (nåja (H)) på 2 mil i söndags, och på söndag blir det ca 15 km. Sista helgen innan loppet blir det bara en mil. Ett kortintervallpass på måndagen, ett powerwalkpass med inbakade ruscher på onsdagen och vila för resten.
Jag sprang mitt sista långa långpass (nåja (H)) på 2 mil i söndags, och på söndag blir det ca 15 km. Sista helgen innan loppet blir det bara en mil. Ett kortintervallpass på måndagen, ett powerwalkpass med inbakade ruscher på onsdagen och vila för resten.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:03Själv kör jag mitt sista långpass på söndag, blir det tredje längre passet denna veckan. Kanske blir det 14 km nu på torsdag/fredag också.
Sen blir inriktning på fart och vila för att hålla kroppen igång. Sista passet gör jag på torsdagen innan troligen
Själv kör jag mitt sista långpass på söndag, blir det tredje längre passet denna veckan. Kanske blir det 14 km nu på torsdag/fredag också.
Sen blir inriktning på fart och vila för att hålla kroppen igång. Sista passet gör jag på torsdagen innan troligen
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 14:13Har precis registrerat dagens långpass som mätte exakt en halvmara. Det får bli sista långpasset inför Varvet för mig.
Planerar att genomföra 2-3 lättare pass under kommande vecka.
Sista veckan vilar jag med lätt cykling och promenader.
Det funkade kano
Har precis registrerat dagens långpass som mätte exakt en halvmara. Det får bli sista långpasset inför Varvet för mig.
Planerar att genomföra 2-3 lättare pass under kommande vecka.
Sista veckan vilar jag med lätt cykling och promenader.
Det funkade kano
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 10:43Börjar känna lite panik i kroppen, har inte hunnit med något riktigt långt pass ännu, så det får bli idag. Bra löpväder med 🙂 Ska ta ett till långpass i veckan, sen får det bli lite kortare rundor veckan efter för att hålla igång.
Börjar känna lite panik i kroppen, har inte hunnit med något riktigt långt pass ännu, så det får bli idag. Bra löpväder med 🙂 Ska ta ett till långpass i veckan, sen får det bli lite kortare rundor veckan efter för att hålla igång.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 15:15har 2 biljetter till försäljning
Hör av er om intresse finns
har 2 biljetter till försäljning
Hör av er om intresse finns
Quote from Camilla Höög on 4 May 2009, 10:42Den här veckan blir det träning som vanligt och med hög intensitet. Hinner nog inget långpass. Nästa vecka är det lugnare med löppass på 6-8 km på tisdag och torsdag. Sen är jag redo för tävling.
Den här veckan blir det träning som vanligt och med hög intensitet. Hinner nog inget långpass. Nästa vecka är det lugnare med löppass på 6-8 km på tisdag och torsdag. Sen är jag redo för tävling.