Quote from Guest on 29 April 2007, 22:12Nu närmar det sig, snart ska vi inta Göteborg med våra löpartights och snabba skor.
Vad är dina tips inför löppet. Har du sprungit det förr och vet nått bra att tänka på?
Mina tips är.
Jag tar alltid en energidricka och en vatten vid varje tillfälle. h
Nu närmar det sig, snart ska vi inta Göteborg med våra löpartights och snabba skor.
Vad är dina tips inför löppet. Har du sprungit det förr och vet nått bra att tänka på?
Mina tips är.
Jag tar alltid en energidricka och en vatten vid varje tillfälle. h
Quote from Urban Nilsson on 29 April 2007, 22:22Själv tänker jag ladda upp med att sitta och titta på anmälningslappen och tänka: Ok, jag glömde den i år igen.
Själv tänker jag ladda upp med att sitta och titta på anmälningslappen och tänka: Ok, jag glömde den i år igen.
Quote from Ida Wilhelmson on 30 April 2007, 13:02Har inte sprungit Varvet förut, så jag satsar mest på att ha kul! Jag tänker satsa på ett långlöp till innan dess (troligen nu på onsdag) samt lite "vanliga" pass på gymmet som jag inte kommer ifrån (är instruktör). Sista passet över huvudtaget blir onsda
Har inte sprungit Varvet förut, så jag satsar mest på att ha kul! Jag tänker satsa på ett långlöp till innan dess (troligen nu på onsdag) samt lite "vanliga" pass på gymmet som jag inte kommer ifrån (är instruktör). Sista passet över huvudtaget blir onsda
Quote from Karolina Bergsten on 30 April 2007, 13:10Blir mitt även mitt första göteborgsvarv... Hoppas jag i alla fall 😉
Sprang/joggade/lunkade 22 km i går för att vara mentalt beredd på distansen.
Den är veckan hade jag tänkt att springa:
tisdag 10 km
onsdag 5 km (vårruset)
torsdag 6 km (inkl interva
Blir mitt även mitt första göteborgsvarv... Hoppas jag i alla fall 😉
Sprang/joggade/lunkade 22 km i går för att vara mentalt beredd på distansen.
Den är veckan hade jag tänkt att springa:
tisdag 10 km
onsdag 5 km (vårruset)
torsdag 6 km (inkl interva
Quote from Funbeat user on 1 May 2007, 10:10Anna: Jag ska också springa Vårruset den 9:e. Samma stad då. Bor du i närheten?
Anna: Jag ska också springa Vårruset den 9:e. Samma stad då. Bor du i närheten?