Quote from Guest on 29 June 2009, 18:48http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/cyklister-kan-bli-infertila-1.900892
Ironiskt nog sitter jag och postar detta från BB på Karolinska med min 26 timmar gamla son bredvid...
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/cyklister-kan-bli-infertila-1.900892
Ironiskt nog sitter jag och postar detta från BB på Karolinska med min 26 timmar gamla son bredvid...
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 18:58Grattis! Jobbar Dana hos Dr Fuentes?
Grattis! Jobbar Dana hos Dr Fuentes?
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:02Grattis! Det funkar med 4% också bara man kopulerar 25 ggr oftare än normalt.
Grattis! Det funkar med 4% också bara man kopulerar 25 ggr oftare än normalt.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 20:08Grattis!
Undantaget som bekräftar regeln eller har du ytterligare en hobby 😉
Grattis!
Undantaget som bekräftar regeln eller har du ytterligare en hobby 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2009, 20:19Så praktiskt, sliter man gummi på cykeln, behöver man inte använda gummi i sängkammarren!
Så praktiskt, sliter man gummi på cykeln, behöver man inte använda gummi i sängkammarren!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 20:21Ts ts ts sitta o blogga från BB.
Grattis!
Ts ts ts sitta o blogga från BB.
Grattis!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 20:43Grattis Fredrik!
Att ha en cykel-bloggande pappa när man är 26 timmar gammal är ju givetvis den bästa mjukstarten på en lång och framgångsrik cykelkarriär. Bra att du börjar invänjningen i tid 😉
Grattis Fredrik!
Att ha en cykel-bloggande pappa när man är 26 timmar gammal är ju givetvis den bästa mjukstarten på en lång och framgångsrik cykelkarriär. Bra att du börjar invänjningen i tid 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:35För några/något år sedan sa de att cyklister löper mycket större risk att bli impotenta. Det ser mörkt ut tydligen:-)
Cykling är ju en förhållandevis liten sport, finns det ett samband?:D
För några/något år sedan sa de att cyklister löper mycket större risk att bli impotenta. Det ser mörkt ut tydligen:-)
Cykling är ju en förhållandevis liten sport, finns det ett samband?:D
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:37Aha, är det därför cyklister är överrepresenterade i singelgruppen här på funbeat? 😉
Aha, är det därför cyklister är överrepresenterade i singelgruppen här på funbeat? 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:39Eller beror det på den begränsade attraktionskraften i spinkig överkropp, rakade ben och cykel-solbränna?
Eller beror det på den begränsade attraktionskraften i spinkig överkropp, rakade ben och cykel-solbränna?