Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:45Tack alla!
3,1 kg och 53 centimeter och ett par rejält stora, platta fötter. Snarare simmare än cyklist så här långt, men han kan ju gå i sin fars fotspår och byta från simning till cykling lite senare.
Tack alla!
3,1 kg och 53 centimeter och ett par rejält stora, platta fötter. Snarare simmare än cyklist så här långt, men han kan ju gå i sin fars fotspår och byta från simning till cykling lite senare.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:45Haha, betvivlar att folk bryr sig om såna ytligheter! Eller gör de? Jag gör det iaf inte.
Haha, betvivlar att folk bryr sig om såna ytligheter! Eller gör de? Jag gör det iaf inte.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:46Ja, just det, glömde: Grattis Fredrik!
Ja, just det, glömde: Grattis Fredrik!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:48De som fyller sin presentation med en massa "personbästa" har ev. svårt att ha en avspänd relation till sin egen person och kropp.
De som fyller sin presentation med en massa "personbästa" har ev. svårt att ha en avspänd relation till sin egen person och kropp.
Quote from Lena O on 29 June 2009, 23:30Grattis Fredrik.
Tänk att jag har åkt VR sedan 1990 och har 5 barn född på vårkanten 😉
Grattis Fredrik.
Tänk att jag har åkt VR sedan 1990 och har 5 barn född på vårkanten 😉
Quote from Sandra Näslund on 29 June 2009, 23:50Jag har redan fyra barn och det känns som att jag hellre cyklar än kastrerar mig.
Hur många mil per vecka måste man cykla för att bli definitivt infertil ...
Jag har redan fyra barn och det känns som att jag hellre cyklar än kastrerar mig.
Hur många mil per vecka måste man cykla för att bli definitivt infertil ...
Quote from Rasmus Olsson on 30 June 2009, 06:31Det behövs mer än 30 mil/vecka.
Det behövs mer än 30 mil/vecka.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 07:00Grattis Fredrik
Välkommen till trötta mäns klubb.....:-)Ha det underbart med din lille son.
/Markus
Grattis Fredrik
Välkommen till trötta mäns klubb.....:-)
Ha det underbart med din lille son.
/Markus
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 07:03Grattis till sonen Fredrik 😀
Grattis till sonen Fredrik 😀
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 15:32Som ett brev på posten kommer här ett råd som ser ut att passa klockrent för de cyklister som oroar sig över sin reproduktionsförmåga:
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/sex-varje-dag-ger-battre-spermier-1.901479
Som ett brev på posten kommer här ett råd som ser ut att passa klockrent för de cyklister som oroar sig över sin reproduktionsförmåga:
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/sex-varje-dag-ger-battre-spermier-1.901479