Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 16:01DU ska inte äta! Vi andra får ibland!
DU ska inte äta! Vi andra får ibland!
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2009, 16:02Men men men.. hurkel snörvel, vad ska jag äta då?!
Men men men.. hurkel snörvel, vad ska jag äta då?!
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 16:04Till kaffemaskinen behövs en ståndsmässig servis, snåla inte utan köp tolv delar.
BILD:www.cyclecomponents.com/images/artiklar/zoom/TUNE899_1.jpg
Och jo, det behövs i verkstaden för att skruva cykel tar tid och någon lindrig form av droger krävs för att
Till kaffemaskinen behövs en ståndsmässig servis, snåla inte utan köp tolv delar.
BILD:www.cyclecomponents.com/images/artiklar/zoom/TUNE899_1.jpg
Och jo, det behövs i verkstaden för att skruva cykel tar tid och någon lindrig form av droger krävs för att
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 16:05Köp hem ett gäng reservdelar/slitdelar oxå
Däck,slang,bromsgummi,mmtusan vad jag blev sugen på pizza
Köp hem ett gäng reservdelar/slitdelar oxå
Däck,slang,bromsgummi,mm
tusan vad jag blev sugen på pizza
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2009, 16:08Avbitare till buntbanden! Kan bli lite kämpigt annars.
Avbitare till buntbanden! Kan bli lite kämpigt annars.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 16:11När vi har italiensk afton så får du vattniga snabbmakaroner istället.
När vi har italiensk afton så får du vattniga snabbmakaroner istället.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 22:38Hela diskussionen verkar en smula urvattnad och överdriven. Det handlar ju egentligen bara om att se till att någon mekar cykeln åt dig. Du slipper eländet, spar pengar som kan konsumeras på mycket roligare saker.
Hela diskussionen verkar en smula urvattnad och överdriven. Det handlar ju egentligen bara om att se till att någon mekar cykeln åt dig. Du slipper eländet, spar pengar som kan konsumeras på mycket roligare saker.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 22:50Halva grejen för mig och många andra är att just få meka med cykeln.
Halva grejen för mig och många andra är att just få meka med cykeln.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 23:07Vilken tur, då vinner vi ju båda på det för halva grejen för mig är att se andra meka med min cykel!
Vilken tur, då vinner vi ju båda på det för halva grejen för mig är att se andra meka med min cykel!
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 00:20Om du bor i villa eller radhus skulle jag definitivt börja med ett schysst mekställ. Det är så oerhört mycket enklare att göra rent cykeln efter cykelturen om man har ett bra mekställ som man kan ha utomhus (eller i ett garage eller liknande med en rejäl
Om du bor i villa eller radhus skulle jag definitivt börja med ett schysst mekställ. Det är så oerhört mycket enklare att göra rent cykeln efter cykelturen om man har ett bra mekställ som man kan ha utomhus (eller i ett garage eller liknande med en rejäl