Quote from Guest on 12 April 2010, 10:24Registrera träning har besudlats med inline-reklam.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=0cc7392856b642d59d9efb2a8ca59c3b.jpg&Size=
Det suger big time, IMHO.
Registrera träning har besudlats med inline-reklam.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=0cc7392856b642d59d9efb2a8ca59c3b.jpg&Size=
Det suger big time, IMHO.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 10:34Ja, det var ju inte så snyggt förståss. (t-)
Ja, det var ju inte så snyggt förståss. (t-)
Quote from Christer Berg on 12 April 2010, 10:38På min burk syns reklamtexten enbart vid MouseOver.
Olle måste ju dra in pengar för att täcka driftskostnader. Inte roligt men nödvändigt.
På min burk syns reklamtexten enbart vid MouseOver.
Olle måste ju dra in pengar för att täcka driftskostnader. Inte roligt men nödvändigt.
Quote from Camilla Höög on 12 April 2010, 10:49Eftersom många blockerar de vanliga annonserna med AdBlockers så måste Funbeat hitta andra vägar att få in pengarna.
Eftersom den knappt syns så länge man inte håller muspekaren över den så tycker jag inte att det var särskilt farlig.
Själva reklamtexten
Eftersom många blockerar de vanliga annonserna med AdBlockers så måste Funbeat hitta andra vägar att få in pengarna.
Eftersom den knappt syns så länge man inte håller muspekaren över den så tycker jag inte att det var särskilt farlig.
Själva reklamtexten
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 10:53Stör mig inte alls.
Fråga Olle om ni som inte vill se den kan betala en mindre summa i månaden mot att ni slipper den? Ungefär som Spotify premium.
Funbeat måste ju tjäna pengar på något sätt.
Stör mig inte alls.
Fråga Olle om ni som inte vill se den kan betala en mindre summa i månaden mot att ni slipper den? Ungefär som Spotify premium.
Funbeat måste ju tjäna pengar på något sätt.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 10:57Jag hade inte ens sett denna reklamrad innan jag läste detta inlägg, så mig stör det inte.
Jag hade inte ens sett denna reklamrad innan jag läste detta inlägg, så mig stör det inte.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 11:12Reklam kan vara bra, nödvändig och informativ, men vad jag motsätter mig är att blanda reklam med själva applikationen, sk inline-reklam. Det tycker inte jag hör hemma i en seriös webapplikation.
Funbeat är grymt bäst i övrigt.
Reklam kan vara bra, nödvändig och informativ, men vad jag motsätter mig är att blanda reklam med själva applikationen, sk inline-reklam. Det tycker inte jag hör hemma i en seriös webapplikation.
Funbeat är grymt bäst i övrigt.
Quote from Christer Berg on 12 April 2010, 11:18Skulle du föredra att den raden som knappt syns ersätts med försidor och popups och andra fultyg?
Skulle du föredra att den raden som knappt syns ersätts med försidor och popups och andra fultyg?
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 11:26Registrerade just två träningspass och jag märkte ingenting. Så mig stör det inte. Reklam är ju ändå en förutsättning för att gratistjänster på internet ska kunna finansieras.
Registrerade just två träningspass och jag märkte ingenting. Så mig stör det inte. Reklam är ju ändå en förutsättning för att gratistjänster på internet ska kunna finansieras.
Quote from Magnus Gelang on 12 April 2010, 11:53När kom den där reklamen? Jag reggade 2 pass igår och reagerade in på det.
EDIT: Gick in och tittade nu. Fanns den där igår? Jag reagerade iallafall inte på den då isåfall 😀
När kom den där reklamen? Jag reggade 2 pass igår och reagerade in på det.
EDIT: Gick in och tittade nu. Fanns den där igår? Jag reagerade iallafall inte på den då isåfall 😀