Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 11:58Verkar vara rätt nytt. Texten "Sponsrad länk" har lagts till efter jag skrev inägget.
Verkar vara rätt nytt. Texten "Sponsrad länk" har lagts till efter jag skrev inägget.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 12:00Ibland kan det vara en fördel med liten skärm! Var tvungen att scrolla ner för att se mer än "rubriken". Inget jag sörjer över! 😉
Ibland kan det vara en fördel med liten skärm! Var tvungen att scrolla ner för att se mer än "rubriken". Inget jag sörjer över! 😉
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2010, 12:06Jag tror jag såg den första gången igår kväll (eller kan det ha varit tidigt i morse? Hmm?)
Jag tror jag såg den första gången igår kväll (eller kan det ha varit tidigt i morse? Hmm?)
Quote from Jan Lundquist on 12 April 2010, 13:35Yes, gärna en Premiumvariant för att slippa reklamen!
Yes, gärna en Premiumvariant för att slippa reklamen!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 16:06Bra att det skapas fler intäktskällor! Annars hotas Funbeat på sikt. Tillgänglighet och utveckling kostar alltid något. Premiumvariant är en bra idé.
Bra att det skapas fler intäktskällor! Annars hotas Funbeat på sikt. Tillgänglighet och utveckling kostar alltid något. Premiumvariant är en bra idé.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 20:43Jag tycker det är helt ok med lite reklam på Funbeat.
Funbeat är gratis att använda och tillhandahåller fantastiskt bra funktionalitet. Ingenting av detta förstörs genom reklamen, däremot ökar möjligheterna för Funbeat att överleva även i framtiden.
J
Jag tycker det är helt ok med lite reklam på Funbeat.
Funbeat är gratis att använda och tillhandahåller fantastiskt bra funktionalitet. Ingenting av detta förstörs genom reklamen, däremot ökar möjligheterna för Funbeat att överleva även i framtiden.
J
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:48Att det behövs pengar till att driva FB är ju givet. Premiumversion låter inte illa om man vill slippa reklamen.
I övrigt hänvisar jag till följande lilla klipp för min generella uppfattning om reklam.
http://www.youtube.com/watch?v=JqhreQQ4glAoch nej,
Att det behövs pengar till att driva FB är ju givet. Premiumversion låter inte illa om man vill slippa reklamen.
I övrigt hänvisar jag till följande lilla klipp för min generella uppfattning om reklam.
http://www.youtube.com/watch?v=JqhreQQ4glA
och nej,