Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag skulle gärna vilja se vilka av mina kompisar som är inloggade och även kunna chatta med dom.

fungerar inte face book längre?

Finns massor med chatprogram man kan använda:

g-talk, msn, facebook...

Personligen vill jag _inte_ att folk ska se när jag är inloggad. Nån måtta får det vara! 😉

Att skapa ännu en chatt till myllret av chattar...njae...Google Talk räcker bra. Skönt att ha alla chattar på ett ställe och även få historik på allt.

Finns annars ett program man kan samla alla sina chatprogram i (fick jag tips av en kompis i veckan): pidgin (http://pidgin.im/)

På Facebook och MSN har jag bara folk som jag verkligen träffat så jag kan se nyttan av en speciell Funbeat-chat; tycker man har lite olika relationer till människor beroende på var man brukar *träffa* dem.

Fast före en ev. chat på FB skulle jag vilja h

Ja, en bättre inbox/etc. är också något jag önskar mig. Så jag kan hitta gamla mail igen utan att behöva radera 10 000...

Skall det inte tränas också, eller?

Nej ush, jag vill då rakt inte synas när jag är oline! Jag vill kunna snoka i träningsdagböcker och bloggar osynlig!

Chat och sånt finns det andra program och sidor för, måste Funbeat verkligen kluddas ner med sånt också? Totalt onödigt imho.

Jag tycker att det vore kul med en Funbeat-chatt, om man blir sugen på att chatta om träning.

12