Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 19:44Ganska många vill tydligen ha Lunarstorm.
Ganska många vill tydligen ha Lunarstorm.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 20:31Nej, ingen chat tack för då skulle jag ju bli avslöjad under mina olika alias.
Nej, ingen chat tack för då skulle jag ju bli avslöjad under mina olika alias.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 10:13Tror inte heller på en sådan funktion. Tror att inläggen skulle minska då vilket skulle vara synd, då blir det bara tjatande med de som nickar instämmande.
Tror inte heller på en sådan funktion. Tror att inläggen skulle minska då vilket skulle vara synd, då blir det bara tjatande med de som nickar instämmande.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 13:08Ingen chattfunktion tack! Funbeat är bra sem det är redan 🙂
Ingen chattfunktion tack! Funbeat är bra sem det är redan 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 15:32Jag vill inte ha chatt utan vill hellre att Olle prioriterar efterbehandling av träningsdata. Dvs. att man kan göra bättre diagram, sortera och hantera olika träningsformer, vettig hantering av intervaller... Ja, listan kan nog göras lång på saker som tag
Jag vill inte ha chatt utan vill hellre att Olle prioriterar efterbehandling av träningsdata. Dvs. att man kan göra bättre diagram, sortera och hantera olika träningsformer, vettig hantering av intervaller... Ja, listan kan nog göras lång på saker som tag
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2011, 15:33Håller helt med föregående AM :-/
Håller helt med föregående AM :-/
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 15:34Jag med!
Jag med!
Quote from Tini Kjellin on 11 February 2011, 17:21Jag gillar inte idén av en funbeat chat då det förtar lite av den tidlösa gemenskapen som finns här. Precis som andra nämnt finns facebook, msn, m.fl. för detta.
Jag håller också helt och hållet med AM om att det är bättre att prioritera funktionalitet s
Jag gillar inte idén av en funbeat chat då det förtar lite av den tidlösa gemenskapen som finns här. Precis som andra nämnt finns facebook, msn, m.fl. för detta.
Jag håller också helt och hållet med AM om att det är bättre att prioritera funktionalitet s
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 07:02(t-)
(t-)