Quote from Guest on 5 February 2010, 14:22Jag skulle gärna vilja se vilka av mina kompisar som är inloggade och även kunna chatta med dom.
Jag skulle gärna vilja se vilka av mina kompisar som är inloggade och även kunna chatta med dom.
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 14:32fungerar inte face book längre?
fungerar inte face book längre?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 14:33Finns massor med chatprogram man kan använda:
g-talk, msn, facebook...
Personligen vill jag _inte_ att folk ska se när jag är inloggad. Nån måtta får det vara! 😉
Finns massor med chatprogram man kan använda:
g-talk, msn, facebook...
Personligen vill jag _inte_ att folk ska se när jag är inloggad. Nån måtta får det vara! 😉
Quote from Camilla Höög on 5 February 2010, 14:39Att skapa ännu en chatt till myllret av chattar...njae...Google Talk räcker bra. Skönt att ha alla chattar på ett ställe och även få historik på allt.
Att skapa ännu en chatt till myllret av chattar...njae...Google Talk räcker bra. Skönt att ha alla chattar på ett ställe och även få historik på allt.
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 14:47Finns annars ett program man kan samla alla sina chatprogram i (fick jag tips av en kompis i veckan): pidgin (http://pidgin.im/)
Finns annars ett program man kan samla alla sina chatprogram i (fick jag tips av en kompis i veckan): pidgin (http://pidgin.im/)
Quote from Bengt Askerfelt on 5 February 2010, 17:03På Facebook och MSN har jag bara folk som jag verkligen träffat så jag kan se nyttan av en speciell Funbeat-chat; tycker man har lite olika relationer till människor beroende på var man brukar *träffa* dem.
Fast före en ev. chat på FB skulle jag vilja h
På Facebook och MSN har jag bara folk som jag verkligen träffat så jag kan se nyttan av en speciell Funbeat-chat; tycker man har lite olika relationer till människor beroende på var man brukar *träffa* dem.
Fast före en ev. chat på FB skulle jag vilja h
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 17:09Ja, en bättre inbox/etc. är också något jag önskar mig. Så jag kan hitta gamla mail igen utan att behöva radera 10 000...
Ja, en bättre inbox/etc. är också något jag önskar mig. Så jag kan hitta gamla mail igen utan att behöva radera 10 000...
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 00:24Skall det inte tränas också, eller?
Skall det inte tränas också, eller?
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 03:09Nej ush, jag vill då rakt inte synas när jag är oline! Jag vill kunna snoka i träningsdagböcker och bloggar osynlig!
Chat och sånt finns det andra program och sidor för, måste Funbeat verkligen kluddas ner med sånt också? Totalt onödigt imho.
Nej ush, jag vill då rakt inte synas när jag är oline! Jag vill kunna snoka i träningsdagböcker och bloggar osynlig!
Chat och sånt finns det andra program och sidor för, måste Funbeat verkligen kluddas ner med sånt också? Totalt onödigt imho.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 19:40Jag tycker att det vore kul med en Funbeat-chatt, om man blir sugen på att chatta om träning.
Jag tycker att det vore kul med en Funbeat-chatt, om man blir sugen på att chatta om träning.