Quote from Guest on 2 March 2009, 18:32Summering från Redaktionens första möte 1/3. (Eva, Malin, Marcus)
Kommentera status i denna tråd så redigerar jag detta inlägg som en checklista.
Uppdaterad 8/3, 9/3, 16/3, 23/3DEADLINE för material 15/3
... med viss marginal eftersom vi redigerar klar
Summering från Redaktionens första möte 1/3. (Eva, Malin, Marcus)
Kommentera status i denna tråd så redigerar jag detta inlägg som en checklista.
Uppdaterad 8/3, 9/3, 16/3, 23/3
DEADLINE för material 15/3
... med viss marginal eftersom vi redigerar klar
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 18:42Gediget!! Kom på en sak till; presentation av den nya utökade redaktionen? Kan vara bra att informera folk om vem de kan stöta på förutom Eva.
Gediget!! Kom på en sak till; presentation av den nya utökade redaktionen? Kan vara bra att informera folk om vem de kan stöta på förutom Eva.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 11:23Bra idé Marcus!
Jag har lagt till den & editerat övriga punkter i planen ovan.
Bra idé Marcus!
Jag har lagt till den & editerat övriga punkter i planen ovan.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 13:16Garvis och David ska ju till 6h i Skövde i helgen. Jag kollar om Garvis vill skriva något...
Garvis och David ska ju till 6h i Skövde i helgen. Jag kollar om Garvis vill skriva något...
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 13:56ser ut som vi får ett fullspäckat nr!
ser ut som vi får ett fullspäckat nr!
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 21:09Marcus: Jag har mailat Garvis och han har lovat skriva ngt om Skövde.
Marcus: Jag har mailat Garvis och han har lovat skriva ngt om Skövde.
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 21:30Godkväll!
Sofia har lovat att skriva om hennes o Jonas klassiker-projekt. Sa att hon kunde maila det till dig, Eva, tänkte att det är bra att samla allt material på ett ställe..?
Godkväll!
Sofia har lovat att skriva om hennes o Jonas klassiker-projekt. Sa att hon kunde maila det till dig, Eva, tänkte att det är bra att samla allt material på ett ställe..?
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 21:30Årsmötet & Sylvester klart.
Några uppdateringar av status även på andra punkter.
Årsmötet & Sylvester klart.
Några uppdateringar av status även på andra punkter.
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 21:31Malin: Det blir bra. Jag samlar ihop det vi har inför Öland.
Malin: Det blir bra. Jag samlar ihop det vi har inför Öland.
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 21:55Thomas nybörjarreportage fixat.
Info om tjejmilen fr Helena klart.
Garvis har skrivit om 6h. Tar med till Öland, hans mail strular.Kom på att vi ska ha med all-time top-listorna fr FB oxo ... med uppmaning till medlemmarna att de ska komplettera & korri
Thomas nybörjarreportage fixat.
Info om tjejmilen fr Helena klart.
Garvis har skrivit om 6h. Tar med till Öland, hans mail strular.
Kom på att vi ska ha med all-time top-listorna fr FB oxo ... med uppmaning till medlemmarna att de ska komplettera & korri