Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 18:41Fått OK från Peter L att köra Vasaloppsstoryn i löparen. Han undrade om han ska göra om format m.m, men det kan kanske du svara på Eva?
Fått OK från Peter L att köra Vasaloppsstoryn i löparen. Han undrade om han ska göra om format m.m, men det kan kanske du svara på Eva?
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 22:59Uppdaterat med senaste status i översta inlägget ... blir nog ett tjockt nr även om vi har några idéer som spiller över till nästa nr. Både Sofias & Peters artiklar är ganska långa.
Har fått bilden fr Peter L ... texten klippt fr FB.
Nu har jag "bara" b
Uppdaterat med senaste status i översta inlägget ... blir nog ett tjockt nr även om vi har några idéer som spiller över till nästa nr. Både Sofias & Peters artiklar är ganska långa.
Har fått bilden fr Peter L ... texten klippt fr FB.
Nu har jag "bara" b
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 08:29hej
Jag har ett utkast till reportage från helgen, ett kort inlägg om städning samt en recension av artikeln från BLT, ska maila dem till er under dagen, komemr på träningen ikväll, så då hinner vi kanske prata lite om det (om ni är där då!!). Har ännu in
hej
Jag har ett utkast till reportage från helgen, ett kort inlägg om städning samt en recension av artikeln från BLT, ska maila dem till er under dagen, komemr på träningen ikväll, så då hinner vi kanske prata lite om det (om ni är där då!!). Har ännu in
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 15:13Toppen Malin ... du har då inte legat på latsidan efter träningslägret!
Jag har bilder från träningslägret och har dessutom efterlyst fler från bl a Pelle & Bosse ... kanske ligger ngt i mailboxen där hemma och väntar ikväll.
Skickade några av mina bil
Toppen Malin ... du har då inte legat på latsidan efter träningslägret!
Jag har bilder från träningslägret och har dessutom efterlyst fler från bl a Pelle & Bosse ... kanske ligger ngt i mailboxen där hemma och väntar ikväll.
Skickade några av mina bil
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:44Va faaan! Nu fick man prestationsångest :-(. Bara skojar, härligt jobbat
Va faaan! Nu fick man prestationsångest :-(. Bara skojar, härligt jobbat
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 07:15Läs gärna igenom det jag skrev och om det är något som behöver ändras så hojta till! Du(ni?) som var kvar igår, fick Anette nåt napp i städansvarig-jakten? Isåfall kan vi ju skippa det inlägget i tidningen.
Läs gärna igenom det jag skrev och om det är något som behöver ändras så hojta till! Du(ni?) som var kvar igår, fick Anette nåt napp i städansvarig-jakten? Isåfall kan vi ju skippa det inlägget i tidningen.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 20:36Inget napp ... inte ens lite sjögräs ... så det var bra att du knåpat ihop en text om det oxo.
Har lämnat våra alster till tryckeriet idag.
Hoppas få ett korr-ex på fredag.
Inget napp ... inte ens lite sjögräs ... så det var bra att du knåpat ihop en text om det oxo.
Har lämnat våra alster till tryckeriet idag.
Hoppas få ett korr-ex på fredag.