Quote from Guest on 26 September 2012, 16:31Undrar om det är någon som har testat Inov-8 f lite 215, eller om någon vet vad det är för skillnad på f-lite 195. Förutom vikten och antalet "pilar".
Jag har nämligen testat 195orna och den satt inte bra runt mina kvinnliga hälar 😉 och f-lite 215 enligt
Undrar om det är någon som har testat Inov-8 f lite 215, eller om någon vet vad det är för skillnad på f-lite 195. Förutom vikten och antalet "pilar".
Jag har nämligen testat 195orna och den satt inte bra runt mina kvinnliga hälar 😉 och f-lite 215 enligt
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 16:41Enl. hemsidan så är det just det du nämner; lite mera diff och sula och därför en smula högre vikt.
Men den är också "female specific model" där 195:an är "unisex", men vad det innebär i passform är oklart. Finns upp till stl 42.5.
Enl. hemsidan så är det just det du nämner; lite mera diff och sula och därför en smula högre vikt.
Men den är också "female specific model" där 195:an är "unisex", men vad det innebär i passform är oklart. Finns upp till stl 42.5.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 17:00Här försöker inov8 förklara de olika skillnaderna på deras passformar: http://www.inov-8.com/New/Global/Fit.html?L=26
Här försöker inov8 förklara de olika skillnaderna på deras passformar: http://www.inov-8.com/New/Global/Fit.html?L=26
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 17:17Det är just det, mina 3 par andra modeller av invo8 är markerade med "kvinnotecknet " medan 215 har "P" som gör mig lite förvirrad, och som jag förstår en lite tightare modell och det gör inget i mitt fall till det jag ska använda dem till.
Men det är v
Det är just det, mina 3 par andra modeller av invo8 är markerade med "kvinnotecknet " medan 215 har "P" som gör mig lite förvirrad, och som jag förstår en lite tightare modell och det gör inget i mitt fall till det jag ska använda dem till.
Men det är v
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 17:58I texten ovanför 215 står "Female specific model" & man får ju hoppas att det inte är färgvalet dom anspelar på. Och även om det står Woman i fakta-tabellen under, så fast man filtrerar på "Woman" i produkt-söket kommer inte 215 med ??? Någon verkar att
I texten ovanför 215 står "Female specific model" & man får ju hoppas att det inte är färgvalet dom anspelar på. Och även om det står Woman i fakta-tabellen under, så fast man filtrerar på "Woman" i produkt-söket kommer inte 215 med ??? Någon verkar att
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 18:22Har mailat!
Har mailat!
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 18:31F-lite 215 är en "kvinnligt" färgsatt variant av F-lite 240, som i sin tur är en uppdatering av gamla F-lite 230. Alla tre har den smala "performance fit" och passar alltså lika.. Att den väger mindre beror på att man utgår från att snittkvinnan har mindr
F-lite 215 är en "kvinnligt" färgsatt variant av F-lite 240, som i sin tur är en uppdatering av gamla F-lite 230. Alla tre har den smala "performance fit" och passar alltså lika.. Att den väger mindre beror på att man utgår från att snittkvinnan har mindr
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 18:35Jens, så du menar att om jag skulle testa flite 230/240 skulle jag inte känna någon skillnad i passformen mot 215?
Jens, så du menar att om jag skulle testa flite 230/240 skulle jag inte känna någon skillnad i passformen mot 215?
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 15:25Jag fick svar från Inov8 idag.
Skon har en smalare häl som ska vara anpassad för kvinnor.
Ja, då vet vi det.
Jag fick svar från Inov8 idag.
Skon har en smalare häl som ska vara anpassad för kvinnor.
Ja, då vet vi det.