Quote from Guest on 29 June 2012, 10:21Har precis köpt ovan nämda sko för löpning i skog och fjäll. Har tidigare haft ett par Salomon Speedcross i Gortex som jag tycker varit för tunga, styva och slutigt dåligt runt foten.
Nu funderar jag på om jag köpt en för lätt sko med för lite dämpning. H
Har precis köpt ovan nämda sko för löpning i skog och fjäll. Har tidigare haft ett par Salomon Speedcross i Gortex som jag tycker varit för tunga, styva och slutigt dåligt runt foten.
Nu funderar jag på om jag köpt en för lätt sko med för lite dämpning. H
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 10:31Skorna du har köpt är i mina ögon väldigt bra (kanske de bästa skor som någonsin gjorts), men är ganska extrema. Hur dom fungerar för dig är svårt att veta.
Om du funderar på att byta kan jag tipsa om Roclite 285, eller 295 (finns även i dam varianter, s
Skorna du har köpt är i mina ögon väldigt bra (kanske de bästa skor som någonsin gjorts), men är ganska extrema. Hur dom fungerar för dig är svårt att veta.
Om du funderar på att byta kan jag tipsa om Roclite 285, eller 295 (finns även i dam varianter, s
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 10:34På Axa lär du inte behöva _dämpning_ men däremot en styv(are) sula.
Kanske Roclite 285?EDIT: Björn hann före
På Axa lär du inte behöva _dämpning_ men däremot en styv(are) sula.
Kanske Roclite 285?
EDIT: Björn hann före
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 10:37Jag håller med. Skon är den bästa jag har haft tillsammans med f-lite 195.
Jag håller med. Skon är den bästa jag har haft tillsammans med f-lite 195.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 10:41men jag har gradvis sprungit sönder dem nu under våren och igår, så vill Du ändå bli av med dem så sälj dem till mig( om de är i storlek 4.5-5 uk)!
men jag har gradvis sprungit sönder dem nu under våren och igår, så vill Du ändå bli av med dem så sälj dem till mig( om de är i storlek 4.5-5 uk)!
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 12:10Ok, tack för bra synpunkter. Har googlat runt lite och kommit fram till att Roclite 268 är damvarianten av 295. Tycker att det ser ut som att det är en sko som mer passar mina syften. Någon som har tips på vart man kan köpa den? Antar att det är nätet som
Ok, tack för bra synpunkter. Har googlat runt lite och kommit fram till att Roclite 268 är damvarianten av 295. Tycker att det ser ut som att det är en sko som mer passar mina syften. Någon som har tips på vart man kan köpa den? Antar att det är nätet som
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 15:44http://www.prisjakt.nu/#rparams=ss=roclite%20268
Verkar som outnorth och sm sport har de.
http://www.prisjakt.nu/#rparams=ss=roclite%20268
Verkar som outnorth och sm sport har de.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 19:02I hemmaterrängen är jag insprungen på x-talon 212, när jag springer obanat. På AXA fjällmaraton tänker jag dock testa Asics Fuji Racer. Jag jag tror nämligen att den extra dämpningen i Fuji Racer kan komma väl till pass i fjällterrängen, som kan vara gans
I hemmaterrängen är jag insprungen på x-talon 212, när jag springer obanat. På AXA fjällmaraton tänker jag dock testa Asics Fuji Racer. Jag jag tror nämligen att den extra dämpningen i Fuji Racer kan komma väl till pass i fjällterrängen, som kan vara gans
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 20:27Köpte mina roclite 295 på heppo.se. Funkade helt utan problemoch med snabb leverans. Väljer förmodligen dom till Axa.
Köpte mina roclite 295 på heppo.se. Funkade helt utan problemoch med snabb leverans. Väljer förmodligen dom till Axa.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 21:50Gjorde likadant,beställde ett par Roclite 295 på heppo,men skickade tillbaks dom då de kändes lite stora.Hade prövat ett par Roclite 315 för några år sedan i UK 9 men de kändes lite för trånga över tårna,"tålederna",men på 295 var det inga problem alls ut
Gjorde likadant,beställde ett par Roclite 295 på heppo,men skickade tillbaks dom då de kändes lite stora.Hade prövat ett par Roclite 315 för några år sedan i UK 9 men de kändes lite för trånga över tårna,"tålederna",men på 295 var det inga problem alls ut