Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonInspiration och mental styrka?
You need to log in to create posts and topics.

Tycker helt ärligt att det inte är konstig omManne nu inte skulle vara medlem, för så fort han gör ett inlägg så blir han påhoppad! Vilken grupp eller gren han än kommenterar!

Är den svenska jantelagen så djupt rotad även bland oss träningsvilliga Triat

om någon för övrigt tittat på Youtube länkar från Hawaii IM så lägger
många deltagare ned mellan 30-40 h träning/vecka....hoppar du på dom oxå, David??

Klarar man inte att bli ifrågasatt så är det riktigt illa...

Hej David.

Nu var det ju inte mig du frågade, men.

Ja ja visserligen har jag inte Mannes förmåga, men ändå.

Förra året så reggade jag bara ett pass vecka 28, men å andra sidan varade det i 1232 minuter. Körde väl ca 45 mil under det passet.

Sen så mel

*dunkar P i ryggen och säger, fan vad du är duktig!*

Kalle! Nu var det här en tråd om inspiration och motivation! Tycker kanske inte att ifrågasättandet av ens träningstid hör till just den diskussionen.

Håll er till ämnet i tråden! Trodde i ärlighetens namn att ett träningsformum är till för folk som vi

Nu lade personen ifråga inte ned den träningen som vederbörande gjorde gällande i olika inlägg.
Jag har tränat-tävlat med ett antal triathleter(även i landslaget) som har gjort IM här, där o på Hawaii så jag vet vad de tränar.

Välkommen till funbeat, här håller vi oss till trådens ämne i kanske 2-3 inlägg 😉

Kalle och David är notoriska trådkapare och lite av spammare men efter ett tag så vänjer man sig och sorterar man lite så kommer det även nyttiga saker från dessa signaturer.

Detta är spam
BILD:http://www.weeklyreader.com/readandwriting/content/binary/spam%20boy.jpg