Quote from Guest on 28 October 2010, 18:12Marathon.se håller just nu på att genomgå vissa förändringar, som ni säkert har sett. På den nya sidan kommer det bla att finnas en hel del bloggar, varav en redan har smygstartat lite.
Första inlägget, om transportlöpning, är otroligt inspirerande!! Äve
Marathon.se håller just nu på att genomgå vissa förändringar, som ni säkert har sett. På den nya sidan kommer det bla att finnas en hel del bloggar, varav en redan har smygstartat lite.
Första inlägget, om transportlöpning, är otroligt inspirerande!! Äve
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 18:22Transportlöpning - fantastiskt inspirerande........????????????????????
Varför inte kolla in oss på FunBeat Streak Runners då..???????????
Hoppas att vi ses där snart då.
Transportlöpning - fantastiskt inspirerande........????????????????????
Varför inte kolla in oss på FunBeat Streak Runners då..???????????
Hoppas att vi ses där snart då.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 18:36Ja, det ena behöver väl inte utesluta det andra??
Ja, det ena behöver väl inte utesluta det andra??
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 19:57Vilken härlig film det var om transportlöpning! Drabbades nästan av lite runners high här i soffan. 🙂
Vilken härlig film det var om transportlöpning! Drabbades nästan av lite runners high här i soffan. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:43Hell yeah! (Och mitt älskade Göteborg. Och delsjöområdet?) (H:)
Hell yeah! (Och mitt älskade Göteborg. Och delsjöområdet?) (H:)
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:52Älskade träspångar! Grymt jobbig terräng att springa i men hur kul som helst,hoppas min förkylning har gått över tills i helgen så jag kan springa långa banan! Madeleine!jag har inte sett några lappar på ett tag,fick du tag på en säljare?
Älskade träspångar! Grymt jobbig terräng att springa i men hur kul som helst,hoppas min förkylning har gått över tills i helgen så jag kan springa långa banan! Madeleine!jag har inte sett några lappar på ett tag,fick du tag på en säljare?
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:55Thomas: Haha, ja med risk för att gå offtopic här, jag har fått tag i två superbra tjejer till butiken! 🙂
Thomas: Haha, ja med risk för att gå offtopic här, jag har fått tag i två superbra tjejer till butiken! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 20:57Får jag påminna frk Elin och frk Anna att filmen är inspelade de dagar på året det är fint väder i Göteborg. Det är inte RIKTIGT lika fint så här års...
Det vore kul med transportlöpning, men jag har just nu 3,5 mil till jobbet. Inte riktigt tränad än...
Får jag påminna frk Elin och frk Anna att filmen är inspelade de dagar på året det är fint väder i Göteborg. Det är inte RIKTIGT lika fint så här års...
Det vore kul med transportlöpning, men jag har just nu 3,5 mil till jobbet. Inte riktigt tränad än...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:00Kunde just tänka mig det,ett orginellt sätt att söka personal på,men kul!
Kunde just tänka mig det,ett orginellt sätt att söka personal på,men kul!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:01Hmm, 2100 meter till jobbet... men man behöver kanske inte springa närmsta vägen, eller blir det inte transport då kanske?
Riktigt bra filmproduktion var det i alla fall!
Hmm, 2100 meter till jobbet... men man behöver kanske inte springa närmsta vägen, eller blir det inte transport då kanske?
Riktigt bra filmproduktion var det i alla fall!