Quote from Guest on 9 December 2009, 14:02Pga influensaliknande symptom måste jag ställa in söndagens pass då det endast är jag som har access till mitt jobb. Tyvärr, tyvärr. Å andra sidan slipper jag ju oxå frugans julshopping - ytterligare ett bevis för att det inte finns nåt ont som inte för n
Pga influensaliknande symptom måste jag ställa in söndagens pass då det endast är jag som har access till mitt jobb. Tyvärr, tyvärr. Å andra sidan slipper jag ju oxå frugans julshopping - ytterligare ett bevis för att det inte finns nåt ont som inte för n
Quote from Lars Breström on 9 December 2009, 14:12Aj vad trist. Min fru är borta natten lördag-söndag så då måste jag fixa barnvakt för att kunna vara med och det blir nog inte det lättaste. 🙁
Det skulle ha varit ett perfekt pass.
Aj vad trist. Min fru är borta natten lördag-söndag så då måste jag fixa barnvakt för att kunna vara med och det blir nog inte det lättaste. 🙁
Det skulle ha varit ett perfekt pass.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 14:53Krockar med TSM också 🙁
Men ett jäkligt bra initiativ måste jag säga, det är alltid vackert att springa längs vatten 🙂
Krockar med TSM också 🙁
Men ett jäkligt bra initiativ måste jag säga, det är alltid vackert att springa längs vatten 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:25KANONGREJ JOHAN....skitajust att du fixat till den här träningen....å kanske kan du locka fram andra som oxså har dusch-möjligheter i sina jobb å vill ha träningskamrater att typ agera å starta träningsarragemang som ditt typ...Skitkul???;););)
KANONGREJ JOHAN....skitajust att du fixat till den här träningen....å kanske kan du locka fram andra som oxså har dusch-möjligheter i sina jobb å vill ha träningskamrater att typ agera å starta träningsarragemang som ditt typ...Skitkul???;););)
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 18:36Ska kolla om jag kan. Kul initiativ.
Ska kolla om jag kan. Kul initiativ.
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 18:57Vad kul! Nån som har en uppfattning om längden på sträckan, eller är det jag som är blind?
Vad kul! Nån som har en uppfattning om längden på sträckan, eller är det jag som är blind?
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 19:2738km har Johan skrivit på klubbens hemsida.
38km har Johan skrivit på klubbens hemsida.
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 21:23uj-uj-uj, det här ser rggigt kul ut... jag har bjudit in ett gäng kompisar till julfika kl.14 samma dag men det borde man väl hinna med...väl...? Snälla säg att jag hinner 🙂
uj-uj-uj, det här ser rggigt kul ut... jag har bjudit in ett gäng kompisar till julfika kl.14 samma dag men det borde man väl hinna med...väl...? Snälla säg att jag hinner 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 22:47Håkan - även om du bor i Tjottahejti så borde du klara det. Jag tror att vi är framme vid 12, dusch och bastu i en knapp timme på det så har du en timme på dig hem från centrala Stockholm. Om du bakar allt fikabröd på lördagen så är du ju i hamn!
Håkan - även om du bor i Tjottahejti så borde du klara det. Jag tror att vi är framme vid 12, dusch och bastu i en knapp timme på det så har du en timme på dig hem från centrala Stockholm. Om du bakar allt fikabröd på lördagen så är du ju i hamn!
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 13:19Johan,
jag är också tidsoptimist så är det okej om jag skyller på dig om det går åt skogen 😀skämt å sido, städ och bak sker på lördagen och så hänger jag med och springer en sväng på söndagen. Jag är med!
Johan,
jag är också tidsoptimist så är det okej om jag skyller på dig om det går åt skogen 😀
skämt å sido, städ och bak sker på lördagen och så hänger jag med och springer en sväng på söndagen. Jag är med!