Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Kommer man att springa på enbart på Upplandsleden på den del som går vid vattnet? Hur går banan?

Jag kutade till Hässelby från Märsta förra helgen och då fanns det faktiskt ett fik vid Görvälns slott. Om man nu vill ta en paus eller köpa nåt på vägen.

Förresten så är Kallhäll station rätt nära också

Om det är leden vi följer vette fanken. Det finns vägar/stigar som i princip följer vattenbrynet fram till Lövsta, därefter blir det lite si och så med vattenkontakten pga en del strandtomter etc.

Vill du bara springa Upplandsleden får du nog göra det e

Snöskor på ser det ut som när jag tittar ut genom fönstret ... Springer vi på plogade gång/cykel-vägar på söndag eller hur ser det ut?

Jag är tveksam till om de plogar /prioriterar plogning på ca 30-40% av den planerade sträckningen så jag kan tänka mig att dubbar kan vara bra. Men jag är ju inte mer styvnackad än att jag kan får att ta en alternativ rutt om den egentliga är oframkomlig.

Jag måste tyvärr ställa in söndagslöpningen pga halsont, huvud- och muskelvärk och allmän hängighet.

Beklagar detta.

Men kan inte dom andra kuta då Johan...????????;)

Vilken tur att jag tog mälarlångpasset i lördags istället:-)

Kjell - klart att de andra kan kuta, men det finns ingen tillgång till mitt jobb om inte jag är med.

12