Quote from Guest on 16 January 2011, 13:32Vad brukar ni dricka/äta efter träning. Är det olika beroende på vad ni tränat, sim/löp etc.
Jag brukar ta en gainomax eller middag om det är klart när jag kommer hem. Men en gainomax efter varje pass blir lite dyrt i längden.
Vad brukar ni dricka/äta efter träning. Är det olika beroende på vad ni tränat, sim/löp etc.
Jag brukar ta en gainomax eller middag om det är klart när jag kommer hem. Men en gainomax efter varje pass blir lite dyrt i längden.
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 13:42Prova med ett glas mjölk och en banan. Lättmjölk fungerar. Har inte läst din träningsbok men för de flesta räcker mjölk och banan
Prova med ett glas mjölk och en banan. Lättmjölk fungerar. Har inte läst din träningsbok men för de flesta räcker mjölk och banan
Quote from Håkan Öhling on 16 January 2011, 14:33Jag blandar egen återhämtningsdryck av maltodextrin och proteinpulver. Det blir mycket billigare. Banan fungerar säkert bra om man inte tänker köra ett pass till samma dag (eller dagen efter om man kört riktigt hårt). Som vanligt blandar vi ju generella s
Jag blandar egen återhämtningsdryck av maltodextrin och proteinpulver. Det blir mycket billigare. Banan fungerar säkert bra om man inte tänker köra ett pass till samma dag (eller dagen efter om man kört riktigt hårt). Som vanligt blandar vi ju generella s
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 21:55Håller med Torbjörn! Men eftersom du frågar så svara jag. Gainomax tog jag efter träningspassen under hösten. För att testa vad som hände. Trodde att musklerna skulle må bra. Vad som hände? Jag blev plufsig! Nu kör jag som vanligt igen, middag/lunch eller
Håller med Torbjörn! Men eftersom du frågar så svara jag. Gainomax tog jag efter träningspassen under hösten. För att testa vad som hände. Trodde att musklerna skulle må bra. Vad som hände? Jag blev plufsig! Nu kör jag som vanligt igen, middag/lunch eller
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 09:47Torbjörn.
Var köper man maltodextrin och hur ser en bra blandning av denna drink ut??
Torbjörn.
Var köper man maltodextrin och hur ser en bra blandning av denna drink ut??
Quote from Håkan Öhling on 17 January 2011, 09:50Jag brukar gå till nån gym-affär (typ gymgrossisten), men det finns tydligen också i affärer som sysslar med ölbryggning hemma.
Jag brukar gå till nån gym-affär (typ gymgrossisten), men det finns tydligen också i affärer som sysslar med ölbryggning hemma.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 09:52Tack får kolla detta.
Ngt recept på en bra blandning?
Tack får kolla detta.
Ngt recept på en bra blandning?
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 23:00Mjölk och banan. Brukar även käka lite russin och mandlar.
Mjölk och banan. Brukar även käka lite russin och mandlar.
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2011, 00:25Avokado, tigerräkor, vitlök och cayannepeppar. Med ett glas mangojuice!
Avokado, tigerräkor, vitlök och cayannepeppar. Med ett glas mangojuice!
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 09:02Druvsocker / Dextropur brukar finnas i vanliga mataffärer.
Druvsocker / Dextropur brukar finnas i vanliga mataffärer.