Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 11:04En eller två morötter för att få snabba kolhydrater som hjälper till med återhämtningen. Någon frukt likt äpple eller appelsin - antioxidanter och vätska och så en handfull nötter för mer kolhydrater och en massa protein.
En eller två morötter för att få snabba kolhydrater som hjälper till med återhämtningen. Någon frukt likt äpple eller appelsin - antioxidanter och vätska och så en handfull nötter för mer kolhydrater och en massa protein.
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 11:53Parmesanosten ligger illa till om det finns någon kvar.
Parmesanosten ligger illa till om det finns någon kvar.
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 12:08Om du inte ska köra flera pass om dagen tycker jag du ska äta vanlig mat/macka/frukt vad som - det räcker bra o sparar på plånboken
Om du inte ska köra flera pass om dagen tycker jag du ska äta vanlig mat/macka/frukt vad som - det räcker bra o sparar på plånboken
Quote from Håkan Öhling on 18 January 2011, 22:39Min blandning är knappt en dl protein och drygt 1 dl malto för en timmes hård träning. Upp till det dubbla för 2h hård träning eller kanske 4h cykel.
De som säger att en morot eller en banan räcker kan aldrig ha tränat riktigt hårt och provat återhämtni
Min blandning är knappt en dl protein och drygt 1 dl malto för en timmes hård träning. Upp till det dubbla för 2h hård träning eller kanske 4h cykel.
De som säger att en morot eller en banan räcker kan aldrig ha tränat riktigt hårt och provat återhämtni
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 10:57Tack så mycket Torbjörn.
Detta måste jag pröva.
//Kenth
Tack så mycket Torbjörn.
Detta måste jag pröva.
//Kenth
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:18Snackade med en kostrådgivare/ultralöpare. Världens bästa återhämtningsdryck: Oboy! Och så en knäckemacka med rejält med pålägg. Och så brukar jag ta en banan av gammal vana också.
Snackade med en kostrådgivare/ultralöpare. Världens bästa återhämtningsdryck: Oboy! Och så en knäckemacka med rejält med pålägg. Och så brukar jag ta en banan av gammal vana också.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 09:28För två år sen pendlade jag till jobbet varje dag på cykel (4,2 mil totalt/dag) och experimenterade lite med olika lösningar.
Brukade köra så hårt jag kunde på 4 av 5 dagar åtminstone.
När det gäller intag tycker jag det var stor skillnad på morgonen, m
För två år sen pendlade jag till jobbet varje dag på cykel (4,2 mil totalt/dag) och experimenterade lite med olika lösningar.
Brukade köra så hårt jag kunde på 4 av 5 dagar åtminstone.
När det gäller intag tycker jag det var stor skillnad på morgonen, m
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 18:42Allt är beroende på hur hårt och hur länge.
Men som sagt. Ett glas Oboy, en eller två mackor med ost och eller skinka. Kanske lite gurka, paprika eller tomat också.
Kesella är också väldans bra. Sen en frukt typ banan, äpple eller päron. det kommer man l
Allt är beroende på hur hårt och hur länge.
Men som sagt. Ett glas Oboy, en eller två mackor med ost och eller skinka. Kanske lite gurka, paprika eller tomat också.
Kesella är också väldans bra. Sen en frukt typ banan, äpple eller päron. det kommer man l