Quote from Guest on 29 July 2011, 20:39Jag har i tre års tid med stort nöje använt funbeat för att registrera träning, hålla koll på träningskompisar och på tävlingskalendern. Som ett härligt tillskott har jag även träffat kvinnan i mitt liv och haft många flammande och intressanta debatter om
Jag har i tre års tid med stort nöje använt funbeat för att registrera träning, hålla koll på träningskompisar och på tävlingskalendern. Som ett härligt tillskott har jag även träffat kvinnan i mitt liv och haft många flammande och intressanta debatter om
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:49+42
+42
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 21:04Robert R: (t+)
Robert R: (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 21:26Ja, tyvärr måste jag hålla med. Funbeat är ganska dåligt om man vill analysera sin träning. Att jag hänger kvar här är för att jag har många kompisar här. Analys av min träning får jag göra med andra verktyg.
Apputvecklingen är dessutom för mig helt oint
Ja, tyvärr måste jag hålla med. Funbeat är ganska dåligt om man vill analysera sin träning. Att jag hänger kvar här är för att jag har många kompisar här. Analys av min träning får jag göra med andra verktyg.
Apputvecklingen är dessutom för mig helt oint
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 21:48Håller med föregående talare. Samtidigt inser jag att det finns en stor publik som lockas av det. Det är väl en allmän resa mot mer bredd än djup tyvärr.
Håller med föregående talare. Samtidigt inser jag att det finns en stor publik som lockas av det. Det är väl en allmän resa mot mer bredd än djup tyvärr.
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2011, 22:01oj vad jag känner mig delad. Å ena sidan känner jag mig precis som Robert. Å andra har jag förståelse för Olle. Men eftersom jag inte brukar ge upp hänger jag kvar o tjatar på Olle 🙂 Jag önskar verkligen att du satsar på funbeat Olle. Små detaljer som a
oj vad jag känner mig delad. Å ena sidan känner jag mig precis som Robert. Å andra har jag förståelse för Olle. Men eftersom jag inte brukar ge upp hänger jag kvar o tjatar på Olle 🙂 Jag önskar verkligen att du satsar på funbeat Olle. Små detaljer som a
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 22:35Även jag instämmer.
Det finns många (internet-)exempel som följer receptet: fokusera på att tillföra värde (bygg bra saker, låt folk använda dem som de vill), bjud in folk i utvecklingen (var aktiv i diskussioner, öppna API:er) och vinn långsiktig lojal
Även jag instämmer.
Det finns många (internet-)exempel som följer receptet: fokusera på att tillföra värde (bygg bra saker, låt folk använda dem som de vill), bjud in folk i utvecklingen (var aktiv i diskussioner, öppna API:er) och vinn långsiktig lojal
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 23:38Håller i princip med om det som sagts.
Analys av träningsdata fixar jag i SportTracks, Funbeat håller jag fast vid av sociala skäl.
Om annonserna ska fortsätta sega ner sidvisningen är det jag som skaffar en AdBlocker, och därmed basta. Det har varit o
Håller i princip med om det som sagts.
Analys av träningsdata fixar jag i SportTracks, Funbeat håller jag fast vid av sociala skäl.
Om annonserna ska fortsätta sega ner sidvisningen är det jag som skaffar en AdBlocker, och därmed basta. Det har varit o
Quote from Camilla Höög on 30 July 2011, 00:07Jag försöker använda AdBlock selektivt och endast ta bort den reklam som segar ner mitt surfande eller som stör för mycket. Det gör att de som hanterar annonsering på ett seriöst sätt får ha kvar sina intäkter. Webbsideägare måste ta ansvar för de annonse
Jag försöker använda AdBlock selektivt och endast ta bort den reklam som segar ner mitt surfande eller som stör för mycket. Det gör att de som hanterar annonsering på ett seriöst sätt får ha kvar sina intäkter. Webbsideägare måste ta ansvar för de annonse
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:00Bra inlägg Robert. Jag håller med. Det borde vara prio att utveckla tc. Det skulle den här sajten/communityn tjäna otroligt mycket på. Nu riskerar det att bli som så att en massa seriöst satsande motionärer och kanske även elit försvinner härifrån och det
Bra inlägg Robert. Jag håller med. Det borde vara prio att utveckla tc. Det skulle den här sajten/communityn tjäna otroligt mycket på. Nu riskerar det att bli som så att en massa seriöst satsande motionärer och kanske även elit försvinner härifrån och det