Quote from Magnus Gelang on 30 July 2011, 10:47Samtidigt får inte enkelheten försvinna för oss som absolut inte är elit eller hårdsatsande.
Med det menar jag alltså att det inte får bli för krångligt att regga sin träning, för då försvinner vi istället. Vi är inte intresserade av mer avancerade funkti
Samtidigt får inte enkelheten försvinna för oss som absolut inte är elit eller hårdsatsande.
Med det menar jag alltså att det inte får bli för krångligt att regga sin träning, för då försvinner vi istället. Vi är inte intresserade av mer avancerade funkti
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 10:52Det är nog mest utdatasidan som är eftersatt. De kan man ganska lätt "gömma" mer så att det inte stör så mycket för de som inte är intresserade av det.
Det är nog mest utdatasidan som är eftersatt. De kan man ganska lätt "gömma" mer så att det inte stör så mycket för de som inte är intresserade av det.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 11:02Inte helt lyckad formulering av mig. Funbeat ska vara attraktivt även för de som vill ha ett tc som håller hög kvalité. Så är det inte i nuläget.
Inte helt lyckad formulering av mig. Funbeat ska vara attraktivt även för de som vill ha ett tc som håller hög kvalité. Så är det inte i nuläget.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 12:23Jag tycker att sidan är skitbra och ett riktigt kul inslag i mitt träningsliv. Med nya appen har jag dessutom en jävligt trevlig träningsdagbok som jag kan titta tillbaka på då och då. Att jag sen kan trissa kompisar med att trycka antalet minuter jag trä
Jag tycker att sidan är skitbra och ett riktigt kul inslag i mitt träningsliv. Med nya appen har jag dessutom en jävligt trevlig träningsdagbok som jag kan titta tillbaka på då och då. Att jag sen kan trissa kompisar med att trycka antalet minuter jag trä
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 16:46Hej alla! Bra diskussion! (Även om det är jobbigt att läsa den...)
Det är lite olika punkter som tas upp, jag ska försöka besvara dem en i taget.
App-utveckling: Det stämmer att detta har tagit mycket tid. Kan dock inte säga annat än att en app som kopp
Hej alla! Bra diskussion! (Även om det är jobbigt att läsa den...)
Det är lite olika punkter som tas upp, jag ska försöka besvara dem en i taget.
App-utveckling: Det stämmer att detta har tagit mycket tid. Kan dock inte säga annat än att en app som kopp
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2011, 16:55Skål Olle!
Skål Olle!
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 17:18Glöm inte fika under semestern.
Glöm inte fika under semestern.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 22:06Tack för ett bra och utförligt svar Olle. Du har gjort ett grymt jobb hittills men det är mycket bra att du insett att det krävs fler krafter för att orka med att lyfta funbeat till nästa nivå. Funbeat kan verkligen bli en hur bra träningssite som helst -
Tack för ett bra och utförligt svar Olle. Du har gjort ett grymt jobb hittills men det är mycket bra att du insett att det krävs fler krafter för att orka med att lyfta funbeat till nästa nivå. Funbeat kan verkligen bli en hur bra träningssite som helst -
Quote from Elias Engqvist on 30 July 2011, 22:16Jättebra svar! Det belyser också att info om vad som sker också är viktigt för att vi ska vara nöjda o glada. Visserligen är det roligt varje gång det dyker upp en överraskning i form av ny funktionaliet, men eftersom vissa saker tar lång tid att utveckla
Jättebra svar! Det belyser också att info om vad som sker också är viktigt för att vi ska vara nöjda o glada. Visserligen är det roligt varje gång det dyker upp en överraskning i form av ny funktionaliet, men eftersom vissa saker tar lång tid att utveckla
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 00:20Christer, om du börjar träna igen kan jag sluta då?
Christer, om du börjar träna igen kan jag sluta då?