Quote from Guest on 12 September 2012, 08:24Det är förvisso så att den viktigaste komponenten på cykeln är cyklisten, som är själva motorn för att allt ska snurra.
Själv sitter jag i tankarna på att köra Vättern med några vänner.
Kommer det att skilja mycket mellan min CX i aluminium, visserligen
Det är förvisso så att den viktigaste komponenten på cykeln är cyklisten, som är själva motorn för att allt ska snurra.
Själv sitter jag i tankarna på att köra Vättern med några vänner.
Kommer det att skilja mycket mellan min CX i aluminium, visserligen
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 08:34Nej, har du hyfsat bra racerdäck på skiljer det väldigt lite
Nej, har du hyfsat bra racerdäck på skiljer det väldigt lite
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 09:34Det är långt och flackt och få stigningar. Skillnad på några hekto på cykeln är försumbar för oss vanliga dödliga. Med rätt däck och tryck som sagt.
Det är långt och flackt och få stigningar. Skillnad på några hekto på cykeln är försumbar för oss vanliga dödliga. Med rätt däck och tryck som sagt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 09:36Gutt. Då ska jag ge dom en match.
Skönt när inte kapitalet styr utvecklingen ; ) vilket jag givetvis kommer att hävda om jag hamnar på efterkälken.
Gutt. Då ska jag ge dom en match.
Skönt när inte kapitalet styr utvecklingen ; ) vilket jag givetvis kommer att hävda om jag hamnar på efterkälken.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 09:43Tvärtom ger det extra energi att cykla om dyrare o mer specialicerade cyklar med en alu, cross, hybrid, vadsomintekolfiberracer.
Tvärtom ger det extra energi att cykla om dyrare o mer specialicerade cyklar med en alu, cross, hybrid, vadsomintekolfiberracer.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 10:00Naturligtvis är din styrka och kondition som avgör hur VR går för dig.
Inte om det alu eller kolfiber i ramen.
Naturligtvis är din styrka och kondition som avgör hur VR går för dig.
Inte om det alu eller kolfiber i ramen.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 10:55Och känns vännerna aningen starkare kan du bara välja att inte ta några pass längst fram i gruppen utan lägga dig på rulle - skillnaden är större än man tror om man inte provat.
Och känns vännerna aningen starkare kan du bara välja att inte ta några pass längst fram i gruppen utan lägga dig på rulle - skillnaden är större än man tror om man inte provat.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 13:28Man ska alltid ligga på rulle till de sista 150 meterna.
Man ska alltid ligga på rulle till de sista 150 meterna.
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 13:38🙂
🙂
Quote from Elias Engqvist on 12 September 2012, 15:17Man ska alltid komma först i mål!
Man ska alltid komma först i mål!