Quote from Guest on 16 November 2009, 20:24Ibland så springer jag en typ av pass som jag inte riktigt vet hur jag ska regga dom här. Har alltid bara angett dem som löpning.
Alltså: 2 km uppv - 60s vila - 7till10 km i högre fart - 60s vila - 2km nedjogg.
Vill se dem som nån form av kvlalitetspass
Ibland så springer jag en typ av pass som jag inte riktigt vet hur jag ska regga dom här. Har alltid bara angett dem som löpning.
Alltså: 2 km uppv - 60s vila - 7till10 km i högre fart - 60s vila - 2km nedjogg.
Vill se dem som nån form av kvlalitetspass
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:34Om detta inte är snabbdistans, vad är då snabbdistans?
Om detta inte är snabbdistans, vad är då snabbdistans?
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2009, 20:35Löpning - snabbdistans? 🙂
Löpning - snabbdistans? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:35Snabbdistans eller Tempo för min del.
Snabbdistans eller Tempo för min del.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:37Jag skulle regga som olika pass:
1) Löpning - uppvärmning
2) Löpning - snabbdistans
3) Löpning - återhämtningHelst skulle jag vilja haft en träningstyp som hette "Löpning - nerjogg". Vet inte om "återhämtning" stämmer exakt på det du gör efter snabbdis
Jag skulle regga som olika pass:
1) Löpning - uppvärmning
2) Löpning - snabbdistans
3) Löpning - återhämtning
Helst skulle jag vilja haft en träningstyp som hette "Löpning - nerjogg". Vet inte om "återhämtning" stämmer exakt på det du gör efter snabbdis
Quote from Fredric Lagerström on 16 November 2009, 20:46Jag lägger in det som ett pass men reggar delarna i intervallfunktionen.
Valde Löpning - Tempo nu. Det låter bra!
Tack för det Henrik! 🙂
Jag säger nerjogg.
Jag lägger in det som ett pass men reggar delarna i intervallfunktionen.
Valde Löpning - Tempo nu. Det låter bra!
Tack för det Henrik! 🙂
Jag säger nerjogg.
Quote from Fredric Lagerström on 17 November 2009, 12:40Löpning - snabbdistans är nog den korrekta benämningen men jag tycker att
Löpning - tempo passar mej bäst. Då vet jag precis vad det handlar om.Tack!
Löpning - snabbdistans är nog den korrekta benämningen men jag tycker att
Löpning - tempo passar mej bäst. Då vet jag precis vad det handlar om.
Tack!