Quote from Guest on 1 September 2009, 08:38När jag exporterar all träning till Excel under Exportera träningsdata, så skulle jag även vilja få med intervall. Som det är nu kommer Repetitioner och Set med men inte intervall. Vore kanon att kunna jämföra olika pass med tusingar exempelvis.
När jag exporterar all träning till Excel under Exportera träningsdata, så skulle jag även vilja få med intervall. Som det är nu kommer Repetitioner och Set med men inte intervall. Vore kanon att kunna jämföra olika pass med tusingar exempelvis.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 08:48Puffar lite för denna fråga. Gjorde just en backup av träningsdagboken, och mycket riktigt följer infon om intervallerna inte med. Det är olyckligt, för den informationen vill man ju verkligen kunna spara för att kunna följa upp träningen på ett bra sätt.
Puffar lite för denna fråga. Gjorde just en backup av träningsdagboken, och mycket riktigt följer infon om intervallerna inte med. Det är olyckligt, för den informationen vill man ju verkligen kunna spara för att kunna följa upp träningen på ett bra sätt.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 11:00Tyvärr är det inte helt lätt att lösa. Intervallerna är så att säga "listor i listan" och det är inte så enkelt löst med en excel-export. Det bör eventuellt lösas med en xml-export, men då blir det inte lika smidigt att öppna i excel.
Tyvärr är det inte helt lätt att lösa. Intervallerna är så att säga "listor i listan" och det är inte så enkelt löst med en excel-export. Det bör eventuellt lösas med en xml-export, men då blir det inte lika smidigt att öppna i excel.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 14:33Upptäckte att det inte går att importera openoffice dokument?
Jag använder Staroffice. Går det att lösa på nåt vis?
Upptäckte att det inte går att importera openoffice dokument?
Jag använder Staroffice. Går det att lösa på nåt vis?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 17:30Magnus: Det brukar gå att spara ned filen som Excel-fil ändå i andra program. Kolla om det går med Staroffice. Fast det kanske du redan gjort?
Magnus: Det brukar gå att spara ned filen som Excel-fil ändå i andra program. Kolla om det går med Staroffice. Fast det kanske du redan gjort?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 17:44Ok, då förstår jag. Vilken tur att jag inte kör intervaller så ofta 😉
Hmm... skulle man kunna tänka sig en separat export för intervallpassnoteringar? Där bara "listan i listan" laddas ned. (Spånar bara...)
Ok, då förstår jag. Vilken tur att jag inte kör intervaller så ofta 😉
Hmm... skulle man kunna tänka sig en separat export för intervallpassnoteringar? Där bara "listan i listan" laddas ned. (Spånar bara...)
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 18:00Kanske. Fast det beror lite på vad man vill använda exportfilen till. Så vad vill ni använda den till?
Kanske. Fast det beror lite på vad man vill använda exportfilen till. Så vad vill ni använda den till?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 18:13Jag vill kunna skriva ut min träningsdagbok i pappersformat ibland för att läsa och utvärdera. Samt backup.
Jag vill kunna skriva ut min träningsdagbok i pappersformat ibland för att läsa och utvärdera. Samt backup.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 19:09Olle:
Ja jag har sparat den som .xls fil men jag kommer bara till en liten hänvisningsruta som säger att det inte funkar... (funbeat)
Olle:
Ja jag har sparat den som .xls fil men jag kommer bara till en liten hänvisningsruta som säger att det inte funkar... (funbeat)
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 21:48ett alternativ som man ofta använder är ju att lagra två rader som är identiska på tex starttid för att gruppera ihop flera pass som intervaller, det borde inte vara alls svårt att koda ihop.
ett alternativ som man ofta använder är ju att lagra två rader som är identiska på tex starttid för att gruppera ihop flera pass som intervaller, det borde inte vara alls svårt att koda ihop.