Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:41Magnus: Är det när du klickar på knappen för att exportera din träning till excel som du får ett felmeddelande? Eller är det när du försöker öppna filen i Excel?
Magnus: Är det när du klickar på knappen för att exportera din träning till excel som du får ett felmeddelande? Eller är det när du försöker öppna filen i Excel?
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:41Andreas: Det är absolut en lösning!
Andreas: Det är absolut en lösning!
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 14:45Olle: "Magnus: Är det när du klickar på knappen för att exportera din träning till excel som du får ett felmeddelande?"
Exakt!
Staroffice är annars fullt kompatibelt med alla MS program.
Olle: "Magnus: Är det när du klickar på knappen för att exportera din träning till excel som du får ett felmeddelande?"
Exakt!
Staroffice är annars fullt kompatibelt med alla MS program.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 15:56Om jag exporterar min träning till excel och sedan tittar på filen så innehåller den en standard html-tabell. Inte en excel-fil.
Om jag exporterar min träning till excel och sedan tittar på filen så innehåller den en standard html-tabell. Inte en excel-fil.
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2009, 16:26Då gör du konstigt...här funkade det!
Då gör du konstigt...här funkade det!
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 16:26Magnus: Kan du maila mig en skärmbild på hur det ser ut? info@funbeat.se
Stämmer också angående att det egentligen är en html-fil. Den kan dock öppnas av åtminstone Excel. Hade naturligtvis varit bättre om det vara en riktigt Excel-fil.
Magnus: Kan du maila mig en skärmbild på hur det ser ut? info@funbeat.se
Stämmer också angående att det egentligen är en html-fil. Den kan dock öppnas av åtminstone Excel. Hade naturligtvis varit bättre om det vara en riktigt Excel-fil.
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2009, 16:30Åtminstone min excel gör det automatiskt till en riktig (men ful) excel-fil. Varje värde resp text ligger i en egen cell och jag kan tex summera rader o kolumner...
Åtminstone min excel gör det automatiskt till en riktig (men ful) excel-fil. Varje värde resp text ligger i en egen cell och jag kan tex summera rader o kolumner...
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 16:43Funkar om jag specifikt väljer att det är en "HTML dokument /OpenOffice.org Calc)" html fil.
Funkar om jag specifikt väljer att det är en "HTML dokument /OpenOffice.org Calc)" html fil.