Quote from Guest on 16 July 2011, 10:35Jag har ganska seriös träningsvärk i framsida lår (främst pga bodypump i torsdags) och hade eg. tänkt springa intervaller idag. Är det meingsfullt att göra det? Eller är det bättre att vänta tills benen är fräscha? (Nej, jag försöker inte hitta ursäkter f
Jag har ganska seriös träningsvärk i framsida lår (främst pga bodypump i torsdags) och hade eg. tänkt springa intervaller idag. Är det meingsfullt att göra det? Eller är det bättre att vänta tills benen är fräscha? (Nej, jag försöker inte hitta ursäkter f
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 10:45Jag hade kört som planerat.
Jag hade kört som planerat.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 11:09Det brukar vara svårt att komma upp i hög puls med trötta ben. Bättre satsa på en lugn joggintur eller promenad.
Det brukar vara svårt att komma upp i hög puls med trötta ben. Bättre satsa på en lugn joggintur eller promenad.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 11:36jag hade kört uppvärmningen och sett hur det kändes sen - oftast släpper det värsta stumma när man blir varm tycker jag men andra dagar går det bara inte!
Så värm och känn!
jag hade kört uppvärmningen och sett hur det kändes sen - oftast släpper det värsta stumma när man blir varm tycker jag men andra dagar går det bara inte!
Så värm och känn!
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 11:39Tack för era svar! Jag tror jag tar till mig AT:s tips. Jag värmer upp ohc känner efter. Ibland känns det ju faktiskt bra när man minst anar det.
Tack för era svar! Jag tror jag tar till mig AT:s tips. Jag värmer upp ohc känner efter. Ibland känns det ju faktiskt bra när man minst anar det.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 21:54Frågan löste sig på ett ganska naturligt sätt eftersom jag knappt kunde gå. Blev en lugn runda på ca 6 km.
Frågan löste sig på ett ganska naturligt sätt eftersom jag knappt kunde gå. Blev en lugn runda på ca 6 km.