Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 14:26Dock så ska man väl träna som en cyklist om man vill bli en bra cyklist?
Dock så ska man väl träna som en cyklist om man vill bli en bra cyklist?
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 14:40Jag upplever ju inte att jag sparar något på en lägre kadens???
Jag upplever ju inte att jag sparar något på en lägre kadens???
Quote from ellen olsson on 6 August 2009, 15:05Lägre kadens ger snarast motsatt effekt...
Lägre kadens ger snarast motsatt effekt...
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 15:18Det vet jag, men försökte lista ut vad Fredrik tänkte på 😉
Det vet jag, men försökte lista ut vad Fredrik tänkte på 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 16:30Anar en motsättning mellan triathleter och cyklister.
Cyklade de 2 milen på 31 minuter, första gången jag satt på en racer, otroligt kul!
Ska titta igenom länkarna som rekommenderats.
Tanken bakom frågan var väl rätt simpel och ogenomtänkt egentligen.
Anar en motsättning mellan triathleter och cyklister.
Cyklade de 2 milen på 31 minuter, första gången jag satt på en racer, otroligt kul!
Ska titta igenom länkarna som rekommenderats.
Tanken bakom frågan var väl rätt simpel och ogenomtänkt egentligen.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 19:19Jag har själv ingen erfarenhet från triathlon, men min kompis Kristian (3:a på IM i Kalmar i år) har testat det där och tycker att hans ben känns fräschare på löpningen när han dragit ned kadensen lite (ca 80) på cyklingen. Hursomhelst tror jag fortfarand
Jag har själv ingen erfarenhet från triathlon, men min kompis Kristian (3:a på IM i Kalmar i år) har testat det där och tycker att hans ben känns fräschare på löpningen när han dragit ned kadensen lite (ca 80) på cyklingen. Hursomhelst tror jag fortfarand
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 19:21Den gode Hallsten har jag också kört med.
Den gode Hallsten har jag också kört med.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 20:46Det är en liten värld vi lever i! Det var Kristian som drog ner mig i cykelträsket för några år sedan, nu gör han sitt bästa för att lura in mig i tri-svängen.
Det är en liten värld vi lever i! Det var Kristian som drog ner mig i cykelträsket för några år sedan, nu gör han sitt bästa för att lura in mig i tri-svängen.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 08:19>>nu gör han sitt bästa för att lura in mig i tri-svängen.
Come over to the dark side 😉
Lance ska ju köra igen...
>>nu gör han sitt bästa för att lura in mig i tri-svängen.
Come over to the dark side 😉
Lance ska ju köra igen...