Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 22:42Du har en arrogant attityd över lag så jag betackar mig dina svar överhuvudtaget.
Du har en arrogant attityd över lag så jag betackar mig dina svar överhuvudtaget.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 08:09Fått ett pass som funkar bra. 8-10 min uppvärmning, därefter 8 x 4 min med 2 min vila mellan. Sedan 10x 1min med 1 min vila mellan. 3 x 30 sek med 30 sek vila och slutligen 10 min nedvarvning. Sover gott efter det.
Fått ett pass som funkar bra. 8-10 min uppvärmning, därefter 8 x 4 min med 2 min vila mellan. Sedan 10x 1min med 1 min vila mellan. 3 x 30 sek med 30 sek vila och slutligen 10 min nedvarvning. Sover gott efter det.
Quote from j sollerman on 1 April 2009, 08:10De är ganska ofta de blir sånna här tongångar när Pierre skiver....
De är ganska ofta de blir sånna här tongångar när Pierre skiver....
Quote from Lena O on 1 April 2009, 08:11Du alrdig reagerar på David Kalle .... vågar du inte?? (H:)
Du alrdig reagerar på David Kalle .... vågar du inte?? (H:)
Quote from j sollerman on 1 April 2009, 08:13Nej jag är faktiskt lite rädd för David..
Nej jag är faktiskt lite rädd för David..
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 08:22Hallå David, är du sjuk???
Hallå David, är du sjuk???
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 08:28Pierre kan själv.
Pierre kan själv.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 13:56Kalle: Tongångarna från mig kommer när Fredrik kommer med sina kommentarer, i övrigt reagerar jag inte så ofta med så hårda ord.
Kalle: Tongångarna från mig kommer när Fredrik kommer med sina kommentarer, i övrigt reagerar jag inte så ofta med så hårda ord.
Quote from j sollerman on 1 April 2009, 14:22Okej när du och Fredrik härjar i samma trådar blir de så här 😉
Okej när du och Fredrik härjar i samma trådar blir de så här 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 14:29Ja det har du helt rätt i, men men man kan inte älska alla här i världen. Men du har rätt i att nivån ibland hamnar under min värdighet... Jag lovar bättring 🙂
Ja det har du helt rätt i, men men man kan inte älska alla här i världen. Men du har rätt i att nivån ibland hamnar under min värdighet... Jag lovar bättring 🙂