Quote from Guest on 7 June 2012, 12:41Är det någon/några som är intresserade av att springa intervaller på ex Kristinebergs IP? Tänker mig inledningsvis 8x 400 meter i ca 4:10 tempo.
Vill öka flåset & tror på intervaller men svårt att motivera mig själv :/
Bor på centrala Kungsholmen & kan
Är det någon/några som är intresserade av att springa intervaller på ex Kristinebergs IP? Tänker mig inledningsvis 8x 400 meter i ca 4:10 tempo.
Vill öka flåset & tror på intervaller men svårt att motivera mig själv :/
Bor på centrala Kungsholmen & kan
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 12:51Om måndagskvällar passar dig så är Runday mitt standardtips. Karlberg 18:00. Alltid kvalitetspass och ofta intervaller. Gratis och anpassat för alla. Se www.runday.se
Om måndagskvällar passar dig så är Runday mitt standardtips. Karlberg 18:00. Alltid kvalitetspass och ofta intervaller. Gratis och anpassat för alla. Se http://www.runday.se
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 18:15Stort tack för tipset, kikade på deras hemsida tidigare idag, verkar kanon!
Men veckan har ju fler dagar.... 😉
Stort tack för tipset, kikade på deras hemsida tidigare idag, verkar kanon!
Men veckan har ju fler dagar.... 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 19:16Runday är en bra utgångspunkt. Det kommer uppemot ett hundratal varje måndag. Bara att fråga runt för det finns säkert många som har Kungsholmen som base camp.
Runday är en bra utgångspunkt. Det kommer uppemot ett hundratal varje måndag. Bara att fråga runt för det finns säkert många som har Kungsholmen som base camp.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 19:30Instämmer med Mikael. Runday är grymt bra. Både träningsmässigt och socialt.
Instämmer med Mikael. Runday är grymt bra. Både träningsmässigt och socialt.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:47Joanna - jag kör gärna intervaller ihop! Bor också på Kungsholmen vid Fridhemsplan. Är super att springa i grupp för att få fart på benen... Har dock lite mkt planerat för mig fram till nästa helg men sen kanske?
Har kollat på Runday men det krockar med
Joanna - jag kör gärna intervaller ihop! Bor också på Kungsholmen vid Fridhemsplan. Är super att springa i grupp för att få fart på benen... Har dock lite mkt planerat för mig fram till nästa helg men sen kanske?
Har kollat på Runday men det krockar med
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 13:14Kanon med alla tips/peppande! 🙂 Frida, skickar ett privat meddelande till dig.
/Joanna
Kanon med alla tips/peppande! 🙂 Frida, skickar ett privat meddelande till dig.
/Joanna
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 14:59Det finns gott om löparklubbar och även orienteringsklubbar som regelbundet kör intervallpass. Min klubb Centrum OK (www.centrumok.se) t.ex. kör "fystorsdagar" (oftast intervaller) varje torsdag på lite olika ställen runt omkring och i stan. Kristinebergs
Det finns gott om löparklubbar och även orienteringsklubbar som regelbundet kör intervallpass. Min klubb Centrum OK (www.centrumok.se) t.ex. kör "fystorsdagar" (oftast intervaller) varje torsdag på lite olika ställen runt omkring och i stan. Kristinebergs
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 13:22Testade RUNDAY igår, verkligen bra!
För kännedom 🙂/Joanna
Testade RUNDAY igår, verkligen bra!
För kännedom 🙂
/Joanna
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 18:00Kul Joanna, jag var också där. Vilken grupp körde du i? Jag körde styrka.
Kul Joanna, jag var också där. Vilken grupp körde du i? Jag körde styrka.