Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIntresssant artikel om inlägg
You need to log in to create posts and topics.

"His overall conclusion: Shoe inserts or orthotics may be helpful as a short-term solution, preventing injuries in some athletes. But it is not clear how to make inserts that w

Jag är inte ett dugg skeptisk till inlägg med tanke på hur mina fötter ser ut, och hur ont de gjorde när jag försökte "träna bort det onda" som jag fått höra att man "skulle".

Kan man träna bort sina svagheter är tror jag man vinner på det i längden, ek

Jamen Annica, det stod ju i artikeln att man skulle välja det inlägg som kändes bra, och det har du gjort?

Min tolkning är att slutsatsen var att inläggen verkade göra en faktisk skillnad, i synnerhet i vissa fall, men att man inte kan förklara varför eller avgöra vilka inlägg som kommer att passa en individ med ett visst problem. Att de teorier som finns sakn

Jo - tillsist! Fast jag gick på rådet som säkert kommer att komma upp som här i tråden, som alltid kommer upp när det handlar om inlägg: "det går att träna bort, det är bara en muskulär svaghet!" 🙂

Om du visste så jag ångrar att jag lyssnade på det råd

Annica, så du började med "träna bort det" och gick över till "inlägg"? Intressant, det är oftast andra vägen man hör talas om.

Precis, jag är lite bakvänd 🙂

Skämt åsido, jag började förståss med att läsa runt här och på lite andra ställen och det övergripande massiva rådet verkade vara att "det mesta kan tränas bort" och "de flesta är bara lite svaga, så det behövs inga inlägg

Jag kan inte mer än hålla med Annica, är själv en person som använder inlägg efter många år med perioder av mer eller mindre smärta.

Jag är även en av de där som säger att "kör på det som fungerar för dig". Jag tror inte att inlägg passar alla och jag tr

Om man talar med personal som gör ortopediska inlägg så brukar de vittna om att Annicas och Jackies historier är de absolut vanligaste. Alltså att folk som kommer dit för att få sina inlägg gör det efter att ha dragits med skador länge och lagt ned en för

marknadens olika skor? Är inte marknadens "olika" skor till 98% lika varandra? Den standardiserade löparpjäxan.