Quote from Guest on 30 August 2009, 20:19är det nån här som vet hur jag raderar en "träning" då det inte riktigt var meningen att den skulle komma med. glömde stänga av räknaren.. Hittar det inte nånstans...
hjälp hjälp...
/Ida
är det nån här som vet hur jag raderar en "träning" då det inte riktigt var meningen att den skulle komma med. glömde stänga av räknaren.. Hittar det inte nånstans...
hjälp hjälp...
/Ida
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 20:29ingen som vet ??
ingen som vet ??
Quote from Galderma Fritidsförening on 30 August 2009, 21:23Om du klickar på Redigera på ditt pass så finns det sedan en knapp som heter Radera...
Om du klickar på Redigera på ditt pass så finns det sedan en knapp som heter Radera...
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 09:41p själva ipoden eller i itunes eller på nikeplus sidan?
p själva ipoden eller i itunes eller på nikeplus sidan?
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 09:50jag hittade det på nike-sidan.. tack så jätte mycket !
jag hittade det på nike-sidan.. tack så jätte mycket !
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 12:12Glöm inte att synkronisera nike+ipod.. annars visar den jätte mkt fel.
Glöm inte att synkronisera nike+ipod.. annars visar den jätte mkt fel.
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:24Det där har jag också undrat. Är det på Nike-sidan alltså??? Var?
Det där har jag också undrat. Är det på Nike-sidan alltså??? Var?
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 22:26Johanna - Japp.. klicka upp din träning å nikesidan efter att den laddats in.. (man kan tydligen inte ta bort den direkt från ipoden).. så att du ser den som en stolpe, sen kan man då välja att radera det passet.. vet inte om de var på options om just de
Johanna - Japp.. klicka upp din träning å nikesidan efter att den laddats in.. (man kan tydligen inte ta bort den direkt från ipoden).. så att du ser den som en stolpe, sen kan man då välja att radera det passet.. vet inte om de var på options om just de
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 01:52Man kan ta bort passet från iPoden, men det är lite klurigare:
Är "enable disk use" påslaget så kan man hitta sina pass på
enhetsbokstav:iPod_ControlDeviceTrainerWorkoutsEmpedsslumpat katalognamn
i mapparna synched och latest. Mapparna är dolda så man får
Man kan ta bort passet från iPoden, men det är lite klurigare:
Är "enable disk use" påslaget så kan man hitta sina pass på
enhetsbokstav:iPod_ControlDeviceTrainerWorkoutsEmpedsslumpat katalognamn
i mapparna synched och latest. Mapparna är dolda så man får
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 02:27Mycket riktigt Stefan, jag menar kalibrera 🙂
Mycket riktigt Stefan, jag menar kalibrera 🙂