Quote from Guest on 29 March 2010, 18:41Tvättade mina träningskläder i Lördags och råkade då glömma min Ipod shuffle med tillhörande lurar i träningsbyxorna. Efter 45 min i tvättmaskin, 6 min i centrifugen och slutligen 45 min torktummlare upptäcker jag att min Ipod blivit rengjord. Min första
Tvättade mina träningskläder i Lördags och råkade då glömma min Ipod shuffle med tillhörande lurar i träningsbyxorna. Efter 45 min i tvättmaskin, 6 min i centrifugen och slutligen 45 min torktummlare upptäcker jag att min Ipod blivit rengjord. Min första
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 18:51Grattis!
Min ipod nano hade inte samma tur.
Grattis!
Min ipod nano hade inte samma tur.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 18:51DET låter som bra kvalité! 🙂
DET låter som bra kvalité! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 19:06Eller se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=652783
Kanske är det salt den inte tål 🙂
Eller se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=652783
Kanske är det salt den inte tål 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:02IPod shuffle regerar!! 🙂
Har löpt med min i över 3 år; i alla typer av väder och den har sannerligen blivit utsatt för det mesta.
Har svårt att se någon Mp 3 spelare som är mer gjord för löpning eller skulle passa bättre. (även om jag vet att det finn
IPod shuffle regerar!! 🙂
Har löpt med min i över 3 år; i alla typer av väder och den har sannerligen blivit utsatt för det mesta.
Har svårt att se någon Mp 3 spelare som är mer gjord för löpning eller skulle passa bättre. (även om jag vet att det finn
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 00:16Glömde min ipod nano tvätten får något år sedan. Men fungerade perfekt, men displayen var lite mörk. Bra kvalité med andra ord på grejerna från Apple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(t+)
Glömde min ipod nano tvätten får något år sedan. Men fungerade perfekt, men displayen var lite mörk. Bra kvalité med andra ord på grejerna från Apple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(t+)
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 19:14Ni skriker ut er (kanske lite överdrivna :-)) glädje över Apple precis som om ni hade provision på varje såld enhet...
Apple gör säkerligen generellt bra grejor, annars hade de inte varit så populära. Men även "solen" har fläckar. Följer ni lite trådar
Ni skriker ut er (kanske lite överdrivna :-)) glädje över Apple precis som om ni hade provision på varje såld enhet...
Apple gör säkerligen generellt bra grejor, annars hade de inte varit så populära. Men även "solen" har fläckar. Följer ni lite trådar
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 19:44Eller så har du bara haft oflyt.
Eller så har du bara haft oflyt.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:04Ipod Shuffle var min första Apple-produkt och som sagt en otrolig besvikelse. Konstigt att de säljer sånt skräp med Apple-loggan på.
Ipod Shuffle var min första Apple-produkt och som sagt en otrolig besvikelse. Konstigt att de säljer sånt skräp med Apple-loggan på.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:06Daniel, checka länkarna som är bifogade under länken ovan. Det är inget problem som uppträtt på någon enstaka enhet. Däremot kan säkerligen olika batcher hos Apple vara olika bra. Där kan man så klart ha tur respektive otur vid köpet... Apple tvingas kans
Daniel, checka länkarna som är bifogade under länken ovan. Det är inget problem som uppträtt på någon enstaka enhet. Däremot kan säkerligen olika batcher hos Apple vara olika bra. Där kan man så klart ha tur respektive otur vid köpet... Apple tvingas kans