Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIpod shuffle
You need to log in to create posts and topics.

12

Tvättade mina träningskläder i Lördags och råkade då glömma min Ipod shuffle med tillhörande lurar i träningsbyxorna. Efter 45 min i tvättmaskin, 6 min i centrifugen och slutligen 45 min torktummlare upptäcker jag att min Ipod blivit rengjord. Min första

Grattis!
Min ipod nano hade inte samma tur.

DET låter som bra kvalité! 🙂

Eller se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=652783
Kanske är det salt den inte tål 🙂

IPod shuffle regerar!! 🙂

Har löpt med min i över 3 år; i alla typer av väder och den har sannerligen blivit utsatt för det mesta.

Har svårt att se någon Mp 3 spelare som är mer gjord för löpning eller skulle passa bättre. (även om jag vet att det finn

Glömde min ipod nano tvätten får något år sedan. Men fungerade perfekt, men displayen var lite mörk. Bra kvalité med andra ord på grejerna från Apple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(t+)

Ni skriker ut er (kanske lite överdrivna :-)) glädje över Apple precis som om ni hade provision på varje såld enhet...

Apple gör säkerligen generellt bra grejor, annars hade de inte varit så populära. Men även "solen" har fläckar. Följer ni lite trådar

Eller så har du bara haft oflyt.

Ipod Shuffle var min första Apple-produkt och som sagt en otrolig besvikelse. Konstigt att de säljer sånt skräp med Apple-loggan på.

Daniel, checka länkarna som är bifogade under länken ovan. Det är inget problem som uppträtt på någon enstaka enhet. Däremot kan säkerligen olika batcher hos Apple vara olika bra. Där kan man så klart ha tur respektive otur vid köpet... Apple tvingas kans

12