Quote from Guest on 18 June 2010, 09:24Man läser ibland om folk som får för sig att löpa ett marathon på löpband, men finns det exempel på folk som kört hela iron man distanser på gym i sin ensamhet? Simma i bassängen, cykla på motionscykel och avsluta med ett marathon på löpbandet. Det måste
Man läser ibland om folk som får för sig att löpa ett marathon på löpband, men finns det exempel på folk som kört hela iron man distanser på gym i sin ensamhet? Simma i bassängen, cykla på motionscykel och avsluta med ett marathon på löpbandet. Det måste
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 09:34Låter kul. Framförallt cyklingen blir ju väldigt höftad.
Låter kul. Framförallt cyklingen blir ju väldigt höftad.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:11Och jag säger tvärt om; usch så tråkigt det låter! 😉
Är inte själv uppe i de distanserna, men föreställer mig att man behöver lite input från omgivningen (i form av omväxlande omgivning, frisk luft etc) för att orka så långa sträckor rent mentalt, men så
Och jag säger tvärt om; usch så tråkigt det låter! 😉
Är inte själv uppe i de distanserna, men föreställer mig att man behöver lite input från omgivningen (i form av omväxlande omgivning, frisk luft etc) för att orka så långa sträckor rent mentalt, men så
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:49Jag var sarkastisk. Kanske inte helt uppenbart 🙂 Simma 4km i bassäng är ju inga problem, löpband är ju iaf hyfsat likt löpning ute. Men sitta 5-6h på en bredsadlad motionscykel.... Huga.
Jag var sarkastisk. Kanske inte helt uppenbart 🙂 Simma 4km i bassäng är ju inga problem, löpband är ju iaf hyfsat likt löpning ute. Men sitta 5-6h på en bredsadlad motionscykel.... Huga.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:57Ok, Erik, jag misstänkte att så kanske var fallet! Men man vet ju aldrig med folk och deras böjelser! 😉
Ok, Erik, jag misstänkte att så kanske var fallet! Men man vet ju aldrig med folk och deras böjelser! 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:365h på spinningcykel är inte svårt, möjligen ngt tråkigare än att cykla timmarna ute.
Indoor Triathlon är fräckt man kan också göra en klassiker inomhus.
(L)
5h på spinningcykel är inte svårt, möjligen ngt tråkigare än att cykla timmarna ute.
Indoor Triathlon är fräckt man kan också göra en klassiker inomhus.
(L)