Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 01:11Jag har dålig koll på de andra där framme, men det är ju grymt spännande. Tyvärr missar jag resten, orkar inte vara uppe längre...
Jag har dålig koll på de andra där framme, men det är ju grymt spännande. Tyvärr missar jag resten, orkar inte vara uppe längre...
Quote from ellen olsson on 12 October 2008, 01:28Jag pallar inte heller med att hålla mig vaken. Som det ser ut nu så tippar jag att Craig Alexander vinner. På damsidan så tror jag att Chrissie Wellington försvarar titeln - helt enligt förhandstipsen som t.o.m. använt uttrycket "The Chrissie Wellington
Jag pallar inte heller med att hålla mig vaken. Som det ser ut nu så tippar jag att Craig Alexander vinner. På damsidan så tror jag att Chrissie Wellington försvarar titeln - helt enligt förhandstipsen som t.o.m. använt uttrycket "The Chrissie Wellington
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 09:21Du fick helt rätt! Det verkar som Stadler förivrade sig lite och tappade ordentligt med placeringar. Wellington sprang maran på sub-3 h trots att segern var ohotad, det är rätt bra tryck i benen.
Synd man inte orkade vara uppe, var nog rätt spännande. Nu
Du fick helt rätt! Det verkar som Stadler förivrade sig lite och tappade ordentligt med placeringar. Wellington sprang maran på sub-3 h trots att segern var ohotad, det är rätt bra tryck i benen.
Synd man inte orkade vara uppe, var nog rätt spännande. Nu
Quote from Jonas Täng on 12 October 2008, 11:58Oj jaså var det andra också med? 😉
Jag var mest intresserad av att följa hur det gick för svenskorna Chrisse W och Jona D. Och det gick ju. De är nog rätt trötta nu...
Oj jaså var det andra också med? 😉
Jag var mest intresserad av att följa hur det gick för svenskorna Chrisse W och Jona D. Och det gick ju. De är nog rätt trötta nu...