Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman Kalmar Sweden
You need to log in to create posts and topics.

Tobias: Hållare för chip ingick förra året och jag skulle bli mycket förvånad om det inte ingick i år. Jag tror till och med att man fick behålla den om man ville.

Tackar!Mycket att hålla reda på:)

Det börjar dra ihop sig......

Vi är många som jobbar hårt med förberedelserna för årets tävling. Som alltid är frivilliginsatser avgörande för tävlingens lyckade genomförande, och som alltid finns det behov av volontärer.
Jag har fått en del förfrågninga

Hej,

Vi är ett glatt gäng (3 st) från Göteborg som har en plats över i "hotell svanen" för det smarriga priset av 1800:-.
Kanske är helt fel tråd, men tänkte om det är kanske någon här som saknar boende emellan torsdagen (in-chek) till söndagen (checka

Lång historia..
Jag har en startplats till Kalmar, men inget boende. På grund av både skada och förkylning så är jag osäker på start och främst på grund av skada så har jag inte bokat något. Nu är såklart allt fullt.. och jag har fortfarande inte bestämt

Är bojarna uppe för simbanan imorgon tisdag måntro?

@Karolina. I en annan tråd finns denna postad:

"Hej! Jag har en lägenhet i centrala Kalmar för uthyrning under IronMan. Lägenheten är på 31 kvadrat och ligger centralt i Kalmar på Norrgårdsgatan 5. Ju fler nätter ni vill hyra desto bättre. Det finns en 1

Tack Ola!
Jag har ett hotellspår ute men kontaktar honom annars om det inte löser sig 🙂

I år var jag på båten Dessi färjan från Färjestad och Kalmar. Riktig rolig att ser simstart och drygt ett varv sedan över med ca 6-8min innan första cyklister hann till 15km. Och kunna äter lite på camping innan de hann tillbaka kl 13:30

Jag hoppas den t

Ryan, idag på prisutdelningen pratades det om att göra simbanan till ett varv...