Quote from Guest on 6 August 2014, 12:56http://eu.ironman.com/triathlon/events/emea/ironman/mallorca.aspx#axzz2j7UTX23q
http://eu.ironman.com/triathlon/events/emea/ironman/mallorca.aspx#axzz2j7UTX23q
Quote from Lisa Bringhed on 6 August 2014, 13:06Hej på er Mallorca-resenärer
Jag tänkte boka resan ner, det lutar åt en veckas charter med Ving avresa 23/9.
Hur har ni bokat?
Finns det ett "svenskläger" :-)?
//Mats
Hej på er Mallorca-resenärer
Jag tänkte boka resan ner, det lutar åt en veckas charter med Ving avresa 23/9.
Hur har ni bokat?
Finns det ett "svenskläger" :-)?
//Mats
Quote from Funbeat user on 6 August 2014, 17:06Vi har bokat charter med Fritidsresor och avslutar reseveckan med tävlingshelgen. Vi kommer att bo alldeles nära start och mål och har halvpension. Det kändes som ett helt ok upplägg men vet inte hur andra löst boendet och resan.
Vi har bokat charter med Fritidsresor och avslutar reseveckan med tävlingshelgen. Vi kommer att bo alldeles nära start och mål och har halvpension. Det kändes som ett helt ok upplägg men vet inte hur andra löst boendet och resan.
Quote from Lisa Bringhed on 6 August 2014, 17:19Ok, kommer Stina också köra? 🙂
Ok, kommer Stina också köra? 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 20:01Jag åker också ner med Fritidsresor den 21/9 och bor hyfsat nära växlingsområdet.
Jag åker också ner med Fritidsresor den 21/9 och bor hyfsat nära växlingsområdet.
Quote from Lisa Bringhed on 23 August 2014, 21:23Det bidde Ving den 22/9 vid växlingsområdet 🙂
Det bidde Ving den 22/9 vid växlingsområdet 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 08:16är det någon blåbär som ska köra detta?
hittade 75 svenska på startlistan
är det någon blåbär som ska köra detta?
hittade 75 svenska på startlistan
Quote from Lisa Bringhed on 30 August 2014, 12:43Utomlands-IM-blåbär 🙂 (bara Kalmar tidigare)
Har varit på Mallis några gånger, men var nere i Alcudia för att rekognosera veckan som gick.
1) Växlingsområdet
Känns som det kommer bli "långt" även om gatan är hyfsat bred.2) Simning
Vattnet är salt 😮
Utomlands-IM-blåbär 🙂 (bara Kalmar tidigare)
Har varit på Mallis några gånger, men var nere i Alcudia för att rekognosera veckan som gick.
1) Växlingsområdet
Känns som det kommer bli "långt" även om gatan är hyfsat bred.
2) Simning
Vattnet är salt 😮
Quote from Funbeat user on 30 August 2014, 13:54Vilken bra beskrivning. Tror du även svansen av medföljare till Ironman kan få en ok semester och träningsvecka? 🙂
Vilken bra beskrivning. Tror du även svansen av medföljare till Ironman kan få en ok semester och träningsvecka? 🙂
Quote from Lisa Bringhed on 30 August 2014, 22:21Självklart, du har ju dessutom varit på Mallis förut så det är inga problem
Självklart, du har ju dessutom varit på Mallis förut så det är inga problem