Quote from Funbeat user on 1 September 2014, 11:45Jag skojade bara. Ser verkligen fram mot resan. Vilken bra idé att lägga tävlingar på en ö med så många möjligheter. Lite synd om er Ironman som måste vila er i form veckan innan 😉
PS. Nästa år funderar min man på Barcelona förutom Kalmar. Det kan nog o
Jag skojade bara. Ser verkligen fram mot resan. Vilken bra idé att lägga tävlingar på en ö med så många möjligheter. Lite synd om er Ironman som måste vila er i form veckan innan 😉
PS. Nästa år funderar min man på Barcelona förutom Kalmar. Det kan nog o
Quote from Lisa Bringhed on 18 September 2014, 18:52Hej igen,
Hur funkar det med att visa sin "licens" på plats? Går det att beställa från förbundet?
"Furthermore, you will need to show your ID card as well as your triathlon license. If you do not possess a triathlon license you have the possibility to
Hej igen,
Hur funkar det med att visa sin "licens" på plats? Går det att beställa från förbundet?
"Furthermore, you will need to show your ID card as well as your triathlon license. If you do not possess a triathlon license you have the possibility to
Quote from Lisa Bringhed on 18 September 2014, 18:59Hittade svaret själv 🙂
Logga in på "Mina sidor" på triathlonförbundets sida så finns det en pdf att skriva ut 😀
Hittade svaret själv 🙂
Logga in på "Mina sidor" på triathlonförbundets sida så finns det en pdf att skriva ut 😀