Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Ta inte illa upp nu men: Varför ska du göra en Ironman om du inte kan simma? Ska du inte vänta nåt år och träna ordentligt först istället?

Har inget tålamod, vi alla är olika.. Vill man göra något finns det ingen anledning att vänta. Vänta kan man göra i graven. Kanske korkat men jag är sån ibland.. 😉

Och jag har väntat tills jag lär mig simma och väntar fortfarande (H)

Hej Emil,

Att lära sig något nytt är alltid kul, även frisim. Jag tycker att du ska börja med att hitta någon som kan hjälpa dig initialt med tips och teknik. När du förstår grunden kan du köra på själv och kan du hålle en kontinuitet i dina pass så komm

Gå med i Spif eller SCT så är crawlet klart på några veckor...lite där vi började 🙂

Har något nummer till Annie på Spif som jag fann på deras hemsida, kanske plinga henne och höra hur det hela fungerar, gillar inte att va en färsking.. Fast vi alla har ju varit nybörjare. Kan man bara komma på en träning med spif eller SCT och vara värst

Föreningar har absolut tid med nybörjare! Du är så välkommen så till oss i SPIF. 🙂 Messa mig så får du detaljer om vilka tider som gäller osv. Välkommen!

Sanna har helt rätt och har lärt mig det här...http://triathlonsweden.ning.com/video/roger-bostroem-simanalys-m

12